• Eisa

Vad tycker du om Per Gessles nya låt "En händig man"?

????

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om Per Gessles nya låt "En händig man"?
  • Maggis
    Climbingupthewalls skrev 2007-07-01 22:15:37 följande:
    Nu är vi väl gravt off topic här men visst kan jag tala om vad jag lyssnar på:Radiohead, Thom Yorke, Anna, Placebo,The Strokes, The Hives, Pixies, Salt, K's Choice, Bob Hund, Jozé Gonzales, Massive Attack, The Motorhomes, The Plan, Portishead, Belle & Sebastian,Johnny Cash, Air, The Breeders, Nick Cave, The Cure, Faithless, Garbage, Hole, Jay-Jay Johanson, Frida Hyvönen, Timo Räisänen, Röyksopp, The White Stripes,Yvonne, Jenny Wilson, The Smiths, Starsailor, The Soundtrack of Our Lives, Mando Diao, Aimee Mann, Metallica, New Order, Depeche Mode, Morrisey, 22 Pistepirkko, Nirvana, Eels, Adioslave, Beck,Bernard Butler, Ron Sexsmith,Radio Dept,Chris Isaak, Echo & The Bunnymen, Elbow, The Verve, Selfish, Smashing Pumpkins, Stiltskin, Stone Temple Pilots, Muse, Moses, Levellers, The Knife, James, Granada, Gnarls Barkley, Franz Ferdinand, Elliot Smith och så skulle jag nog inte överleva av en regelbunden dos av Kent och Moneybrother.Frågor på det?
    Nä, inga frågor. Mycket bra musik skulle jag vilja påstå om jag utgår från mig själv. Men, jag spottar inte på dem som gillar Gessle, Ledin eller Uggla för det. Det är ju deras öron, inte mina, som får lyssna på olåten.

Lekte för övrigt med Jay-Jay när jag var liten tös. Hur OT och "jag mötte Lassie" var inte det?
    //Maggis
  • Climbingupthewalls

Good girl! Då har vi nånting gemensamt.

Ang. Jay-jay: Hade han redan som liten grabb denna böjelse för konstiga frisyrer? =)

• Maggis
    Climbingupthewalls skrev 2007-07-01 22:27:02 följande:
    Good girl! Då har vi nånting gemensamt.Ang. Jay-jay: Hade han redan som liten grabb denna böjelse för konstiga frisyrer? =)
    Nä, då var han en ganska söt och blyg gosse med vanlig frisyr. Bror hans var aningens mer apart men de var supertrevliga, båda två. Det känns lite märkligt att se och läsa om honom nu; typ 30 år senare.

Ska jag fortsätta med Lassiemötena? Min brorsa hänger med Bob Hund emellanåt.
    //Maggis
  • Climbingupthewalls
    Maggis skrev 2007-07-01 22:37:04 följande:
    Det känns lite märkligt att se och läsa om honom nu; typ 30 år senare.Ska jag fortsätta med Lassiemötena? Min brorsa hänger med Bob Hund emellanåt.
    Förstår det. Vad ballt, du har ju inte bara mött Lassie, du har lekt med honom oxå. Det måste ju smälla ännu högre. Be din bror hälsa Hundarna från mig. =)
  • Trynträ

Där ser man. Vissa har man hört och vissa är totalt okända åtminstone för mig. Smashing pumpkins är ju rätt ok även om det var längesen jag lyssnade på dem, Levellers har en del bra låtar även om de senaste skivorna inte är någe vidare, Kent, Nirvana, Depeche och Metallica är ju heller inte helt fel de heller. Så du ser jag lyssnar inte bara på Gessle.

Climbingupthewalls skrev 2007-07-01 22:15:37 följande:
    Nu är vi väl gravt off topic här men visst kan jag tala om vad jag lyssnar på:Radiohead, Thom Yorke, Anna, Placebo,The Strokes, The Hives, Pixies, Salt, K's Choice, Bob Hund, Jozé Gonzales, Massive Attack, The Motorhomes, The Plan, Portishead, Belle & Sebastian,Johnny Cash, Air, The Breeders, Nick Cave, The Cure, Faithless, Garbage, Hole, Jay-Jay Johanson, Frida Hyvönen, Timo Räisänen, Röyksopp, The White Stripes,Yvonne, Jenny Wilson, The Smiths, Starsailor, The Soundtrack of Our Lives, Mando Diao, Aimee Mann, Metallica, New Order, Depeche Mode, Morrisey, 22 Pistepirkko, Nirvana, Eels, Adioslave, Beck,Bernard Butler, Ron Sexsmith,Radio Dept,Chris Isaak, Echo & The Bunnymen, Elbow, The Verve, Selfish, Smashing Pumpkins, Stiltskin, Stone Temple Pilots, Muse, Moses, Levellers, The Knife, James, Granada, Gnarls Barkley, Franz Ferdinand, Elliot Smith och så skulle jag nog inte överleva av en regelbunden dos av Kent och Moneybrother.Frågor på det?
  • Maggis
    Climbingupthewalls skrev 2007-07-01 22:43:16 följande:
    Förstår det. Vad ballt, du har ju inte bara mött Lassie, du har lekt med honom oxå. Det måste ju smälla ännu högre. Be din bror hälsa Hundarna från mig. =)
    Ska göra det.
    //Maggis
  • tutim

Har inte hört och kommer att göra vad jag kan för att undvika den. Blir väl antagligen svårt eftersom alla hans bajsnödiga låtar blir hitar på nåt märkligt sätt. Urk.

• Climbingupthewalls
    Trynträ skrev 2007-07-01 22:44:21 följande:
    Behöver jag tillägga att jag ska gå.
    Nej, det hade jag redan gissat. Du behöver ju inte trängas iallafall...
  • Trynträ

Nä precis, det gäller att se det hela positivt.

Climbingupthewalls skrev 2007-07-01 23:23:11 följande:
    Nej, det hade jag redan gissat. Du behöver ju inte trängas iallafall...
Svar på tråden Vad tycker du om Per Gessles nya låt "En händig man"?