• Believe In Faith

Saker vi minns!

Här kan vi prata och minnas roliga saker/prylar mm från ljuva
    60,70 och 80-talet!!!

Jag börjar:

O´boys MEGA stora plåtburk

Fösökte hitta googla fram en bild,
    men lyckades tyvärr inte...

Vad minns du....???
    Räcka ut tungan

ღ Amor Vincit Omnia ღ
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 09:22:44:
    Lägg gärna in en bild om hittar en!
  • Svar på tråden Saker vi minns!
  • Meshkent

Vilken rolig tråd...!!! Jag sitter och skriker ÅÅHH efter varje nytt inlägg!!!

• Glimmerfall

Åh jag minns mina fingervantar virkade vita, plus en massa plastarmband, svart/vita kläder med någon cerise detalj...allt för att vara så lik Madonna som möjligt på skolavslutningen i tvåan!

• Två Kottar

Jag minns de här 4-kantiga termosarna av plast med typ Disney-motiv på. Man fällde ut en liten "pip" som man hällde ifrån. Alla hade sådana i lågstadiet.

• Giron72

Hade rubiks kub men även en lång maskliknande grej som man kunde vinkla ihop till en boll.

• smulan 75

Trekantiga festis med sugrör,fingerglassen(gb)minns oxå lysmaskarna hade spindeln o skalbaggen tror jag det var minns när man fick 5 :- i lördagsgodis peng o stack till bageriet o fick en hel godispåse proppfull med godis vad får man idag max 5 st godisar

• Glimmerfall

Åh ja såna hade jag två stycken. Jag har faktiskt dom kvar! Ska ta ett foto på dom när jag kommer hem i eftermiddag!

Två Kottar skrev 2007-06-20 09:56:35 följande:

Jag minns de här 4-kantiga termosarna av plast med typ Disney-motiv på. Man fällde ut en liten "pip" som man hällde ifrån. Alla hade sådana i lågstadiet.
Svar på tråden Saker vi minns!