Vad har ni i lön???
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
Jag är barnskötare men ca 2års yrkeserfarenhet och får ut ca 8500 efter skatt... ska tillägga att månadslönen ligger på 14300, efter strejken förra våren ökade lönen från 13800 dessutom betalar jag extra skatt eftersom jag fått betala så mycket restskatt sen jag gick ut skolan å de vill jag inte göra en gång till.
Sambon som är snickare fick ut 12000-13000 som lärling men nu har han full lön å då vet jag inte vad han får.
Jag jobbar som administrativ assistent på ett fordonsföretag i Gbg och fick 23 000 kr i ingångslön. Jag är nöjd.....!!
jag får 27000/mån så jag är nöjd!
Jag går på sjukersättning och får ut 5900:-/mån. Sambon jobbar inom transport och får ut 14600:-/mån. Han har 2-årigt transportgymnasium bakom sig samt 10 års erfarenhet på samma företag av detta jobb.
Utan jobb för tillfället, men senast tjänade jag drygt 19.000 kr (+jourersättning) som trafikledare.
Civilingenjör, jobbat två år på Volvo i Göteborg. Lön 25 200 kronor per månad plus ca 12 000 kr per år i reseersättningar och bonus.
Jag är lärare, 1-7, tjänar just nu 22000, är ganska nöjd. Har jobbat drygt tre år. Min sambo är civ. ek., han tjänar ca 25000 + möjlighet till viss bonus (har jobbat ca 3,5 år).
Jag arbetar som kurator inom landstinget och har 19 900. Inte så nöjd. har jobbat fyra år som socionom o borde ha tagit mig högre men då måste man byta jobb ofta (och det är inte heller så kul ju) och helst jobba inom privat sfären.
Montessorilärare(3-6 år) - 24500/mån
jag har vart sjukskriven men börjat lite smått igen fick ca 8000 till 8500 i månaden då(78% av lönen skulle jag tro) men annars så jobbar jag på Mc Donalds heltid och schift