Vad har ni i lön???
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
Har läst 4 år på högskola, jobbar med ett yrke som har lite anknytning till utbildningen 40 timmar i veckan och tjänar 14 400 kr, har jobbat ett år här.
Socialsekreterare med 19 300 kr
är detta före eller efter skatt??? alla verkar tjänna så mycket
Tjänar 17.600 före skatt...
Jag arbetar som marknadsassistent och får 18.000kr/månad innan skatt. Har också vissa förmåner som lunch, naprapat/kiropraktorbesök m.m.
Grundskollärare 1-7, 22 500kr/mån
Jobbat 4 år.
Valde inte mitt jobb efter lönen utan för all ledighet- sommarlov, nov.lov, jullov, sportlov, påsklov...Gratis lunch varje dag.
Min fritid är mkt värd!
Tekniker och tjänar ca 25.000 plus 7000 i beredskapsersättning.
Irriteras över att en utbildad undersköterska tjänar mindre än mig när hon/han tar hand om människor och jag maskiner!
Nybakad sjuksköterska, 17800 kr. Känns ok med dagens läge
Gymnasielärare. 24300 kr i månaden. (Tur att sambon tjänar mer).
har valt sämsta möjliga yrke ur lönesynpunkt...3 års universitetsstudier(+ ytterligare 1 år med studielån för andra studier)
Tjänar efter 6 år i yrket 20 500:- finns de på min arbetsplats som jobbat i 20 år och de är uppe i hela 21 500:- Man vill bara gråta....och sambon tjänar ännu mindre...så inte är det fett inte....