Vad har ni i lön???
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
Jag tjänar just nu 24 000kr och är uthyrd av ett bemanningsföretag (som tar en del av kakan!). Kommer dock att bli anställd på riktigt i sommar och räknar då med några tusenlappar till. Har jobbat inom branschen cirka ett år. Jobbar med innehållshantering på en webbyrå.
Min man tjänar 31 500kr efter två år som systemutvecklare (civilingenjör inom it).
1-7-lärare tjänar 26 250 och är allt annat än nöjd. Tycker det är katastrof att man inte har mer i lön!!!
Skrev tidigare att jag tjänar 24000 som ekonomiassistent, tänkte att jag kanske skulle berätta vad min arbetar med också. Han ligger på ca 30 000 före skatt och jobbar på FRA, har en del personalansvar men han har ingen högskoleutbildning förutom ett par fristående kurser kanske 20 poäng på sin höjd.
Har pisslön 21.300, skall dock förhandla med chefen nu då mitt vick går ut och jag blivit erbjuden fast. Kommerbegära 23500kr!