• Anonym

Vad har ni i lön???

Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.

Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.

Vad har ni?

• Svar på tråden Vad har ni i lön???
  • Anonym (blä)

Skitlön, är gymnasielärare, 26 100 efter sex år i yrkeslivet...

Och en CSN-skuld på 200 000.
  • Anonym (blä)
    Anonym (Underbetald) skrev 2010-04-24 18:31:25 följande:
    Dialyssjuksköterska, med ständigt ansvar för svårt sjuka personers liv. 21500:-/mån + OB ca 1000 kr/mån före skatt.
    Du borde ju verkligen ha högre. Ni gör ju ett fantastiskt arbete, tack vare er så lever min mamma!
  • Anonym

21850 som ssk. Plus obtillägg och natttilägg. Fyra år som ssk och 10 år inom vården och landsting.

• Anonym (??)

Är ekonomiassistent och har 24000 i lön om jag arbetar heltid men just nu arbetar jag 75%.

En liten undran, varför ligger tråden under kategorin kroppsligt??? Borde den inte ligga under ekonomi??
  • Anonym

23000:- + ob. tillägg. Jobbar som sjuksköterska på en akutvårdsavdelning. 3 år i yrket.

• Anonym (??)
    Anonym (??) skrev 2010-04-25 07:40:41 följande:
    Är ekonomiassistent och har 24000 i lön om jag arbetar heltid men just nu arbetar jag 75%. En liten undran, varför ligger tråden under kategorin kroppsligt??? Borde den inte ligga under ekonomi??
    Ja lönen är självkart före skatt....
  • Anonym (Lisa)

IT-konsult, har 35 000 i grundlön + 15% på debiterade timmar hos kund. Jobbat i 3 år.

• Anonym

34 000:- + bil, så runt 38 000:- i månaden, har ingen utbildning (tyvärr inte ens ett fullständigt gymnasiebetyg)

Arbetar som IT-konsult..

Svar på tråden Vad har ni i lön???