Vad har ni i lön???
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
Eftersom det i Sverige är så känsligt att prata om vad man har i lön ställer jag frågan här till er där alla kan vara anonyma.
Jag själv är lärare och har 19 300 i månaden.
Vad har ni?
Städare, 21 000 före skatt.
Jobbar som vikarie/timvikarie inom skola och barnomsorg... Det här året har månadslönerna legat mellan
22 000 - 32 000 kr (inkl. ob-tillägg)... men man vet aldrig hur nästa månad ser ut :(
23 år, boendestödjare - 19400 :-
jobbar som uska på ks 17700 så jävla pissigt betalt men vad gör man inte för att slippa gå fattig och arbetslös har bara jobbat ca 4 månader
Bäst att vara anonym annars blir man väl kategoriserad direkt :)
Tjänar fast lön om 100.000/mån, bonus som kan vara noll eller miljoner, utdelningar som går in i familjens bolag som kan vara noll eller några miljoner, (brukar väl vara 500.000 - 1.500.000/år), styrelsearvoden på ca 300.000/år, sitter i 6 st styrelser. Huslån = stora. Studieskulder = 0.
Partner på bolag inom finans.
Jag har det fruktansvärt bra och sen något år tillbaka så jobbar jag inte så hysteriskt som jag gjort förut. Försöker vara en god familjefar och är hemma till middag och läggning så gott som varje dag. Reser nästan ingenting heller.
25 900 kr/mån, jobbar på Försäkringskassan. Bra arbetsgivare, kul jobb och rätt många bra förmåner!
25 900 kr/mån, jobbar på Försäkringskassan. Bra arbetsgivare, kul jobb och rätt många bra förmåner!
Vi är handläggare allihopa men på olika nivåer, man kan väl säga att jag är handläggare på en relativt hög nivå.
Jag jobbar som sjuksköterska och har 20000 i lön, vilket är min ingångslön, har jobbar i 10 månader. Dock så är jag timanställd nu vilket gör att min lön kan variera mellan allt från 26000-5000 beroende på hur mycket jobb jag får. Min pojkvän är civiningenjör med lika lång arbetslivserfarenhet som jag och tjänar 24000. Jag har 150000 i studieskuld och min pojkvän har ingen eftersom hans föräldrar betalade hans utbildning :)