Go Fika!
En till från samma tillfälle hehe
En till från samma tillfälle hehe
ja, ska väl också krypa till kojs. Dock ej i det syftet
Lägesrapport då Maraianne Har värkarna avstannat sedan igår eller? Varit inne på koll? Ville de inte ha igång det hela max en vecka från bf? Håll modet uppe bara...Snart så!!!!!
Annat ämne: Hanna har i ca 2 veckor varit blöjfri hemma (kisset fixar hon 9/10 gånger. Bajset är det lite svåre med...men jag misstänker att hon känner det precis när det är på gång och inte hinner riktigt) Har varit utan blöja några gånger då vi varit iväg, och bara man går till toalett var 1 1/2 -2 timme så fungerar det bra. Jätteskönt! Det bara "hände" över ett par dagar från att hon ville ha blöja jämt på sig.
Kan inte tänka mig att Hanna vet vad det är heller... Å det är INTE för att vi alltid stryker när hon gått och lagt sig eller så...hehe...
Gratulationer till herr & fru Nordenstam!! Säger som Hedda: Detaljer å foton! I mängd!!!
Ni dagiserfarna Fick en lista från dagis med vad som ska ligga där. Men ni kanske har några bra "insidertips"? Fodrat/ofodrat regnställ? Behövs en extra overall? Annat?
Det är sådana där "historier" de kommer tycka är JÄTTEKUL att höra om då de blir lite äldre...i tonåren sådär...hehe...
preciiiis
Inget mer sms från Marianne?
Marianne: Vad skönt att allt såg bra ut! Kanske inte lika skönt att fortfarande vara gravid....Men ju fler dagar som går, dessto NÄRMARE förlossningen kommer du. Positivt tänkande
Har precis vunnit en auktion på Tradera. Var jättelänge sedan jag köpte ngt där, men idag gick jag in för att kolla lite. Hittade ett jättefint klädpaket till Hanna med 8 tunna tröjor, 2 linnen, 4 klänningar, 2 tjockare tröjor, 1 tunika, 3 kjolar, 2 par jeans och 4 par andra byxor. Fick det för 96kr!!! (efter en "fight" på målinjen med en annan hehe) Vissa grejjer kanske man inte skulle ha köpt själv, men av det man så på bilderna så var typ bara byxorna värda det tycker jag...kan vara bra tex som extra kläder till dagis om inte annat.