Inlägg från: Cullinan |Visa alla inlägg
  • Cullinan

Downs syndrom

Lefo skrev 2007-06-28 17:19:49 följande:
    Vilka är ni?
    T ex Mellvis och Anne H.
  • Cullinan
    Mellvis skrev 2007-06-28 17:57:01 följande:
    Om du närmar dig de 30,så ber jag om ursäkt,jag trodde det var ett barn som skrev, det verkade så.
    Varför beter du dig såhär när du samtidigt själv vill bli respektfullt bemött?
  • Cullinan

Anne h -

Jag förstår inte varifrån du får att jag "ivrigt vill ha det till en sjukdom"?

• Cullinan

anne h skrev 2007-06-28 19:38:07 följande:

Pga att du tjatar (här och på andra ställen) om att det är en sjukdom och när jag skriver att det inte är det så kommer det snart klassas som det?Det är det intryck du ger, oavsett om det är meningen eller ej.
    Nu har du läst fel Anne. Jag har aldrig skrivit att det är en sjukdom.
  • Cullinan
    AnnBrittS skrev 2007-06-28 20:44:57 följande:
    CullinanLägg ner du tjatar ju bara om samma saker hela tiden och vill ju inte ta in information som du får från flera.Är det nån som ska skärpa sig så är det du
    Det är alltså ok att ni gör personliga påhopp mot mig, för att jag diskuterar DS i en tråd som handlar om DS?

Att mina åsikter inte faller er i smaken ger er inte rätt att bete er oförskämt. Diskutera det som saken gäller, eller lämna tråden.
  • Cullinan
    AnnBrittS skrev 2007-06-28 20:53:23 följande:
    CullinanDu tycker inte att du är oförskämd då.
    Peka ut vilka inlägg från mig som varit oförskämda är du snäll.
  • Cullinan

Fidelis ad urnam skrev 2007-06-28 20:55:13 följande:

Är man oförskämd om man är av annan åsikt?Har man inte rätt att säga sin åsikt? Är det inte det ett diskussions forum går ut på, att alla säger sin mening och att man sedan diskuterar dessa olika åsikter?
    När det gäller DS får man absolut inte vara av åsikten att allt kanske inte är guld och gröna skogar, det ger tydligen folk rätt att göra personliga påhopp.

Suck.
  • Cullinan
    AnnBrittS skrev 2007-06-28 20:57:45 följande:
    Ta för hela friden o gå in på Socialstyrelsens sida o titta så kanske du får något annat o intressera dig för
    Varför förstöra TS tråd med dessa tråkigheter från din sida?
  • Cullinan
    Ylvisen skrev 2007-06-28 21:13:17 följande:
    Kan ni inte lägga ner dom här förbannade trådarna, är så less på dom! Samma människor hela tiden som startar dom bara för att jävlas. Skaffa något vettig att göra istället!
    Respektera TS och lämna tråden om det inte passar.

Vad är detta för oförskämdheter!
  • Cullinan
    Mellvis skrev 2007-06-28 22:01:41 följande:
    Cullinar.Jag tycker att du har hamnat utanför tråden.
    Utanför tråden?

Tråden handlar om DS, och jag diskuterar DS.

Om det är någon/några som hamnat utanför tråden så är det dom som klampade in här och förstörde diskussionen med sina personliga påhopp.
Svar på tråden Downs syndrom