Hej!
Vi har varit helt givna på Asien, först Thailand men med tanke på deras årliga kvot så backade vi.
Var i kontakt med BFA igår och efterfrågade lägesrapport på alla länder. De är lite dåliga på att uppdatera och informera väntande. Vi har varit registrerade ett tag men har bara fått info vid anmälningstillfället.
Är även registrerade hos FFIA och en gång i månaden får registrerade, via mail och inlogg, senaste info.
De förstod och skulle vidarebefordra synpunkten. Jag var helt nöjd efter min mailkontakt. Fick via mail lägesrapport.
Hoppas ni inte får vänta allt för länge på barnbesked. Har ni barn sedan tidigare?
Vi har inga barn sedan tidigare. Gift, vi är båda 33 år (jag fyller nästa vecka) bor i hus i Ängelholm. Har försökt skaffa familj sedan 2001 men pga avancerad endometrios fick jag operera bort livmoder, äggstockar, äggledare i höstas.
Vore kul om vi kunde hålla kontakten under vår graviditet och framöver.
Ha det så bra!
Hälsningar
Samantha
Molly7 skrev 2007-07-10 11:19:21 följande:
Hejsan!Va kul att ni också valt Taiwan som första val. Vi hade tankar på något land i Asien eller Sydamerika men längre än så han vi aldrig i tankarna. Vi gick med i både AC och BFA och det tog 2 veckor så hörde BFA av sig och frågade om vi ville bli pilotfamilj. Vi tvekade aldrig utan sa ja direkt sen har det rullat på. Givetvis så kommer jag att hålla dig och dom som är intresserade med information. Just nu är det lugnt. Vi väntar ju på barnbesked och det är ganska ovisst när det kan komma.Ha det gott