• TheLove

Är popcorn onyttigt?

Ja vad tror du?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är popcorn onyttigt?
  • Laban88

Poppa dom i olja på spisen så tycker inte jag att det är speciellt "farligt"

• stjernfall

Nope. Tycker vare sig godis, chips eller bakelser är onyttiga, i lagom mängd.

Däremot finns det andra saker som är onyttiga som kött o sprit o tobak!!

• CamillaKamel

jag poppar dom i olivolja känns ju lite nyttigare iallafall men nyttigt nja det tror jag inte, men som tidigare sagts det finns ju bra mycket onyttigare snacks...

• MARIA99

Inte så farligt om de är egenpoppade.. Äter enligt VV points men kommer inte ihåg exakt vad de gav

• Senap

Ja - mest för att nästan all majs är genmanipulerad och nu har det kommit fram att den tydligen inte alls ska vara bra att äta

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Catwoman and Superboy

Nej...det är faktiskt så att popcorn är ett av de absolut nyttigaste "snacks" du kan äta av det "godis" som finns. Där emot är inte saltet bra, så kan man äta popcorn utan salt o smör så kan du i princip äta tills du mår illa utan att det gör allt för mkt på din vikt.

L har blivit 1 år
  • TheLove
    En fråga!

Hur gör man smörpopcorn på spisen?
  • Laire

Lite svår omröstning, rätt gjort och i rimliga mängder är det helt okej. Men äter man fem påsar micropop om dagen är det inte så nyttigt, men gott!

Många som yttrar sig har ingen egen mening, bara motsatsen till andras.
  • 1980 längtar

Jo de man poppar själv är väl betydligt nyttigare än de man poppar i micro...

Gottitt, jag har köpt mig en popcorn maskin

• icefemale
    stjernfall skrev 2007-06-29 18:01:44 följande:
    Nope. Tycker vare sig godis, chips eller bakelser är onyttiga, i lagom mängd. Däremot finns det andra saker som är onyttiga som kött o sprit o tobak!!
    Bra sagt! Kan bara hålla med...
    ♥♥♥ Filippa 040611 ♥♥♥
Svar på tråden Är popcorn onyttigt?