Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn

Jag ska strax upp till stockholm och hälsa på familjen. Har tyvärr hänt lite tråkigheter där uppe så ska upp och visa att jag finns där.

Själv då?

• AngelicaJ

Jodå det gjorde vi nästan direkt =) Så de har vetat om från plus dagen tror jag :P

Välkommen skrattigtjej =) en till ung som längtar efter en liten?

• AngelicaJ

hehe ne precis så svårt :P Nehe packa det sista sen går bussen om 50 min! Ha det bra!

• AngelicaJ

hinner med ett inlägg till :P
    Jag är 20, fyller 21 nu i september och ska ha barn i februari =)

• AngelicaJ

På tal om ÄL stickor så har jag hittat några av de jag har lynn, men just nu ör jag i stockholm. Hittade dom när jag packade. Så när jag kommer hem har jag äl stickor och mickro till dig =)

• AngelicaJ
    TheLove skrev 2007-08-16 13:15:37 följande:
    Nej men vad bra Då får vi ta det när du kommit hem. Säkert att du inte vill ha nått för det? hur mår familjen? och du? Kram
    nej asså det e lugnt :P Jodå men familjen e de väl sådär, vill nog inte ta det här men vi kan ju träffas nån dag sen när jag kommer hem å snacka lite skit. Kommer hem på lördag men vi kanske kan ses något i veckan?
  • AngelicaJ

Hon får nog de flesta att känna sig tjocka :P
    Men lynn jag tycker du e fin som du e, du behöver inte gå upp. Du ska se att det går bra iaf =)

• AngelicaJ

Jo, idag e jag verkligen uttråkad. Syrran ska träffa en kille på stan och mamma och pappa sover =/ Skulle plugga lite medans men blir inte mycket gjort.

• AngelicaJ
    TheLove skrev 2007-08-19 23:53:41 följande:
    har mått illa i tre-fyra dagar i streck, så pass att jag skulle kunnat spy poch hade gjort det om jag inte ansträngt mig för att hålla det inne. Det kan väl inte va grav-symptom väl? jag har inte BIM förän 28:e eller nått...
    Hmm kanske det kan vara. Jag plussade ju tidigare kommer inte håg hur många dagar det var. Men jag hade ju symptom innan jag testade. Vi får väl hoppas =)
Svar på tråden Unga som längtar efter barn