Unga som längtar efter barn
Grattis till jobbet =) Hoppas du snart fåt dina efterlängtade drömmar gå i uppfyllelse!
Grattis till jobbet =) Hoppas du snart fåt dina efterlängtade drömmar gå i uppfyllelse!
haha nej vill inte fastna i det :P Behöver plugga så jag låter bli.
Hej! usch vad ledsen jag blir Mary, men hoppas du snart mår bättre. Jag vet hur det är att lämna nån man tycker om. Saknar fortfarande mitt ex som person men inte det förhållandet vi hade =/ Ibland så funkar det bara inte.
Med mig är allt bra.. lite trött eftersom jag inte kunde somna innan 3 inatt fast jag var jätte trött. Låg och tänkte på en massa saker.
Hur är det med er andra då?
Hej! Å igår var jag å såg lillen för andra gången.. Var hur mysigt som helst! Ville inte gå därifrån. Men nu är det bara 20 veckor kvar sen e han/hon här
Åhh vad jag hoppas för din skull! Kul och följas allas längtan som succesivt går över till verklighet =) Någon som hört något från jaj?
Precis så var det för mig :P Sen var jag tvungen att äta dubbelt så mkt för att bli mätt :P Sen kissade jag mer än vanligt men inte så jätte mkt.. Märkte av det pga att jag sällan går på toa om dagarna och då behövde jag gå rätt ofta.
Elias är ett av mina favoritnamn och står högst upp på våran lista =) Jag tycker Elias och Izabel.. Så fina namn =)
Hehe okej.. Allt bra mellan er nu?
Sitter och kollar runt på bilder och alla jag varit inne på som är i vecka 18-20 har jätte magar medan min inte växt så mkt.. trots att jag har gått upp mer än vad alla de jag kollat på gjort =/
Jag önskar mig inte större mage utan tycker det är jätte skönt att den är liten och jag kan fortsätta träna normalt =) Älskar ju min innebandy. Nej ingen som har sagt något iaf. Och jag kan lätt dälja det med en pösig t-shirt. Tycker jag med ser småfet ut.. Ingen kula här inte :P