Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn

Hehe jodå vi trivs bra men känns fortfarande som vi lever i flytt kartonger =/ Vill få iordning på det nu.

• AngelicaJ

Hej hej =) Sambons son kommer idag så hoppas vi ska göra nå kul =) Första gången han ska sova här.. Kommer nog gå hur bra som helst.

• AngelicaJ

Vet inte riktigt.. Vad kan man göra med en 9 månaders unge?

• AngelicaJ

Hej hej!
    Idag ska jag ner på stan, måste ha ett par nya byxor.. Kan ha 1 par jeans, ett par som mamma å pappa köpte i usa som då var för stora =) Har fått pengar i tidig födelsedagspresent (Flyller på måndag den 3/9 =)) så ska handla för dom. Ska träffa en kompis nere på stan så blir väl att ta en fika.

Allt bra med er?

• AngelicaJ

Lycka till imorrn Niccisen =)

Ja unga som längtar efter barn är vi ju allihopa så inge fel med det. Bara läst sista sidan och som jag förstått är det någon som klagar på att vi inte håller oss till ämnet. Men vad har tråden för ämne? Står ju bara vilken "kategori" människor som är delaktiga i tråden ochvad vi snackar om e väl upp till oss?

Snart dags för träning, längtar =) Tisdagsträningarna är roligast, då får jag vara med herrarna och spela, så kul och så bra tempo. Men nu först ska jag ta ut min stackars vovve som inte kissat på ett tag.

Vad ska ni göra imorrn då?

• AngelicaJ

hej hej!
    Hemkommen efter träning =) Skönt å röra lite på sig. Jadu imorrn ska jag plugga. Har omtenta på tisdag och vill verkligen klara den så jag slipper göra den igen :P

Niccisen: Pengar är jobbigt men håller med karln din.. Det löser sig. Det kan inte hålla alltid och då hr man nära och kära som kanske kan hjälpa till när det krisar + att man får leva snålt. Men ta tag i skolarbetena så du får pengar.
    Jag skulle inte heller fått, men tog igen ca 35 poäng under sommaren så nu kommer bidraget =))

MisstyLipps skrev 2007-08-28 22:29:25 följande:
    Precis! Jag menar inget dumt alltså. Blev intresserad av rubriken och hade gärna velat läsa och skriva lite men blev lite besviken när tråden inte handlade om det jag trodde. Typ. Ta inte illa upp, inte så jag menade.
    Vi är ju inne på andra tråden och det skulle bli lite långtråkigt att snacka om samma saker hela tiden men visst är det mycket barnsnack och drar någon igång ämnet så hakar massa på. Jag är också en som längtar men jag har haft turen att bli gravid så nu längtar jag bara efter att lillen ska komma. Är här för att jag trivs bland folket i tråden och jag kan ju inte missa när de får deras efterlängtade plus =)
  • AngelicaJ

Hehe, gumman så glad gör din skulle. Förstår din känsla. Vet hur mkt du längtat och nu är det verkligt.. Ses imorrn.

• AngelicaJ

Så roligt att se när människors längtan går i uppfyllelse. Nu är vi ett par stycken som plussat och jag är nog säker på att alla håller tummarna för er andra som fortfarande försöker. Hoppas det är eran tur snart!

• AngelicaJ

Jag är här.. drar dock till luleå ikväll. vet inte hur mkt internet jag kommer ha där men få lite liv i tråden nu =)

• AngelicaJ

Hej! Tillbaka efter 5 intensiva dagar på skolan.. I inte gjort annat än att bli matad med med information och pluggat så nu är jag helt slut.. Världens storm här =/

Hur äre med er då?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn