Inlägg från: AngelicaJ |Visa alla inlägg
  • AngelicaJ

Unga som längtar efter barn

Fyller 21 om 2 veckor och sambon är 28

• AngelicaJ

Mary: har också sökt jobb idag. De sökte butikssäljare på lush och vill verkligen börja jobba i butik så jag hoppa jag får det. Kanske inte världerns roligaste butik, men får man in en fot så kanske man har lättare att söka till någon annan butik senare.

• AngelicaJ

MissH: Lush heter butiken. Säljer hudvårdsprodukter, mm. De öppnar ny butik här så de behöver ett par st.

• AngelicaJ

Lynn gör det du, men ta inte min plats :P Hehe, ne men sök du.

• AngelicaJ

Lynn, gå in på platsannonsen, via kommun och sen klickar du till linköping. Visa alla arbeten så kommer den upp på första sidan.. Orkar inte gå in å leta :P

• AngelicaJ

Lynn: Jag vet inte när jag kan ha bilen, men om jag kan ha den imorgon, hinner du ses då? Så kan jag ta med micro och Äl testerna?

• AngelicaJ

Hej hej! Allt bra med alla här inne? varit bort några timmar och har ett par sidor att läsa :P

• AngelicaJ

Grattis =) Vad var det för utbildning då?
    Jag är också trött, jobbat ett par timmar :P

• AngelicaJ

Mc donalds, känns som man varit där 10 timmarn när man kört ett 4:a timmars pass =/ Hemskt! Vill bort, men bra med extrapengar när man pluggar.

• AngelicaJ

Lynn nu har du ju fått så många Äl stickor, kan du inte testa med en sån å se om du får utslag. en del får ju det när de är gravida. Är ju såååå nyfiken :P

Svar på tråden Unga som längtar efter barn