Unga som längtar efter barn
Fyller 21 om 2 veckor och sambon är 28
Fyller 21 om 2 veckor och sambon är 28
Mary: har också sökt jobb idag. De sökte butikssäljare på lush och vill verkligen börja jobba i butik så jag hoppa jag får det. Kanske inte världerns roligaste butik, men får man in en fot så kanske man har lättare att söka till någon annan butik senare.
MissH: Lush heter butiken. Säljer hudvårdsprodukter, mm. De öppnar ny butik här så de behöver ett par st.
Lynn gör det du, men ta inte min plats :P Hehe, ne men sök du.
Lynn, gå in på platsannonsen, via kommun och sen klickar du till linköping. Visa alla arbeten så kommer den upp på första sidan.. Orkar inte gå in å leta :P
Lynn: Jag vet inte när jag kan ha bilen, men om jag kan ha den imorgon, hinner du ses då? Så kan jag ta med micro och Äl testerna?
Hej hej! Allt bra med alla här inne? varit bort några timmar och har ett par sidor att läsa :P
Grattis =) Vad var det för utbildning då?
Jag är också trött, jobbat ett par timmar :P
Mc donalds, känns som man varit där 10 timmarn när man kört ett 4:a timmars pass =/ Hemskt! Vill bort, men bra med extrapengar när man pluggar.
Lynn nu har du ju fått så många Äl stickor, kan du inte testa med en sån å se om du får utslag. en del får ju det när de är gravida. Är ju såååå nyfiken :P