1984 skrev 2007-07-05 10:15:32 följande:
God morgon!Så nu är jag på bra humör igen =)Jag håller på att jobba med att övertala min älskling att vi ska gå den privata vägen när det gäller provrörsbefruktning (IVF)...Kön som landstinget har är typ 2 år... och jag klarar inte av att vänta ytterliggare... vi har ju redan kämpat i 2 år.Och vi har inte ens blivit uppskrivna på den där IVF kön =/Älsklingen tycker dock att det handlar om mkt pengar (30 000) med tanke på att det inte är säkert att det lyckas...Men jag tycker det är värt försöket... för tänk om det lyckas...
[/citat]
1984 skrev 2007-07-05 10:18:26 följande:
[citat]
Måste bara tillägga att vi HAR gjort en massa undersökningar, bla spolat äggledarna, jag har sprungit hos både gyn och blod provs labbet i typ ett halvår med jämna mellanrum, älsklingen har lämnat sperma prov, och jag har fått prov alternativa tabletter (utan resultat, dvs om inte biverkningar räknas).Så det har varit jätte påfrestande många ggr.
Go morron
Va bra att du känner dej på bättre humör, Skönt!
Ja, Men om de är nått man verkligen vill så varför inte? Finns de typ nån statestik på hur många gånger de funkar o inte funkar? (jag vet att de är olika för olika personer, men om den är possetiv så är de ju bra o visa din sambo de

)
Har dom sagt att ni har nåe "fel"? eller är de "bara" otur att ni inte blivit med barn? (eller fått behålla ett)