-
Ja, Men jag fick ju ändå vänta i FYRA HEEEELA år.. Men jag HOPPAS VERKLIGEN att de inte tar lika lång tid för din/eran delMarylicious skrev 2007-07-22 16:20:46 följande:Miss H va kul att nui försöker :D va fan vill inte min sambo de oxå..grrr
-
Ja, Men den dagen jag slutate prata/TJATA om barn så ändrade min sambo sej ganska påengångMarylicious skrev 2007-07-22 19:10:48 följande:jaa då ska du ju absolut inte klaga att ni är igång..ska ni bara köra på lr använda ÄL stickor ?..jadu..sambon säger ju 2 år,då han e klar med skolan..är ju egentligen inte så lång tid om man tänker efter men min längtan är stor nu och det kanske den inte är om 2 år. för då kommer jag gå på högskolan och inte ha barn planer i huvet..men de roliga är att säger jag att vi kanske borde vänta 3-5 år då blir han sur och tycker de är för lång tid..men då tycker jag man kan komprimissa och börja nästa år hahah men icke då
Så karlar är väldigt knasiga ibland!!!
-
God förm,iddag kanske jag måste skriva i dag då
alla har de bra?
Niccisen, Okej
Lycka till med de femte försöket! När har du BIM då?
Liiv, Jag är inte snorig
Har faktist klarat mej heeela sommaren, hittils. Pepppar peppar! Mår du bättre i dag då?
Mary, Ja de tycker jag verkligen! Tillslut sa jag att jag inte ville ha barn, hur skulle jag kunna vilja ha barn med nån som inte vill ha barn, inte faan ska jag ha nåe ovälkommet barn! De funkade faktist
Tog kanske bara en eller två månader för min sambo o fatta att han verkligen ville ha barn, men de tror jag att han har velat haft länge, men inte vågat. Han är ganska osäker på sej själv, eller var de innan han träffa mej. Från början tyckte han att han var för gammal i huvudtaget o bli pappa, men efter lite "övertalning" så ändrade han sej på de eller han tycker fotfarande att han är gammal, men han kan leva med de
Han blir ju ändå inge yngre hur mycket han än hoppas
Men jag hoppas att de funkar för din del oxå, din karl är ju inte lika gammal
Angelica, Tack tack
Måste faktist ta o räkna ut BIM nu, har ingen aning när den här. Min mens har kronglat till sej rejält nu! Men vi får väl se
Lycka till i dag på inskrivningen o berätta hur de gått sedan
-
Oj, vad jag skrev
haha! O många smilisar
-
Jag är 19(87:a) o min sambo är 33(73:a)! Så de är 14 år mellan ossAngelicaJ skrev 2007-07-23 11:48:56 följande:MissH, hur gammal är du och din sambo? Undrar eftersom han tyckte att han var för gammal. Lovelyy, ja bli frisk så vi kan leka lite :P Varit hos barnmorskan nu, hon var underbar. Så himla snäll och trevlig. Men det var ju inte så kul att hon berättade att hon går i pension i oktober =( Så då blir jag tvungen att byta. Det mesta var positivt men blev lite ledsen när jag vägde mig och hon sa att jag var på gränsen till lätt överviktig. Så nu blir det inge mer skräp, bara nyttigheter. Sen var det ju inte så roligt att veta min längd :P har ju alltid sagt 158, men mätaren visade 154 =(( Usch, vill bli lång å smal :P
Men de är bara han som tycker att han är gammal, fjant tycker jag
Härligt att de gick bra! Men synd att hon skulle gå i pension då :/ Hmm!
Men de där fixar ju du, kommer gå skit bra
Hur känns allt nu då? (de var väl inte allt för bra för ett tag sedan va?!)
-
Angelica, Vilken vecka är du i nu?
-
Angelica, Okej
Redan vecka 11, oj va fort de går
Ja, Han blir 34 i Oktober om vi ska vara riktigt noga
Nej de tycker inte jag häller! Men han har fått för sej de.. Nää, Han har inga barn sedan tidigare. O de är jag faktist ganska glad för, känns skönt/bra att de är första gången för oss båda
Om dagen kommer vill säga.. -
Ja, Men jag tror inte att vi hade varit tillsammans om min sambo hade haft barn sedan tidigare. Jag var ju ändå bara 15 när vi träffades, o bli "plastmamma" vid den åldern tror jag inte riktigt hade funkat för oss. Visst, jag har alltd varit mogen, men mamma då! Nej, för oss skulle de nog inte gå. Men om de hade varit så, om vi hade blivit tillsammans o att de hade hållt (som de gjort nu) så skulle jag själv klart göra de bästa av saken, för min sambo är mitt allt. O allt för hans skull så klartAngelicaJ skrev 2007-07-23 12:08:15 följande:Jo förstår det, sambon min har ju en sedan tidigare. Men det känns inte så eftersom han inte får träffa honom. Vi har ju varit hos en advokat så vi kommer väl ha honom varannan helg, men det ska bli kul. Och om det skulle bli så, så blir jag glad för sambons skull för jag vet hur mycket han saknar sin son.
Okej, är de mamman som sätter sej på tvären eller? Hoppas att de fixar sej i alla fall! Hur långt i från er bor pojken då? Hur gammal är han? Svara bara om du känner för de
-
Jag är 168 (kanske, troja)
O vad jag väger tänker jag inte berätta
haha! -
Aha, De är ju så jävla synd att de är barnet/barnen som får lida för vad föräldern/föräldrarna gör.. Helt sjukt! Men hoppas att de fixar sej ganska fort så barnet får lära känna pappa sinAngelicaJ skrev 2007-07-23 12:49:24 följande:Jo det är mamman som sätter sig på tvären, tyvärr. barnet är 9 månader och bor ca 5 mil härifrån.Så synd om barnet när mamman beter sig så =//
Har hon nån ny eller?
5 mil är ju inte mycket, så när de fixar sej kommer de ju o gå kanoners!
Va dukitg du är då, hatar o ligga efter! Ja, läraren får ta o skynda sej så de får pengar