Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn

Jag går inte häller på ofentliga toaletter haha! Kunde inte änså gå på toa på skolan.. Hua

• MissHellen
    Niccisen skrev 2007-07-03 13:49:36 följande:
    Klantiga jag lyckades ta bort den nya tråden i favoriter men spara den gamla...Tyckte väl det var konstigt att ni slutat skriva allihop
    Haha Men nu är du här. Är allt bra med dej?
  • MissHellen
    1984 skrev 2007-07-03 17:10:04 följande:
    Hörrni... tjejer... jag fick oxå veta att en tjej kompis är gravid... kändes ingen bra. Alltså jag är jätte glad för derras skulle, dom vart gravida på första försöket... en annan slutade räkna sina försök när man passerade försök nr 20 =/Men någonstans i allt de jobbiga måste VI försöka se framåt... försöka hålla hoppet uppe OCH humöret...Det svårt... men vi måste försöka peppa varandra eller hur?Så tjejer nu håller vi hårt tummarna för varandra *ler*
    Självklart, Här inne finns vi alltid
  • MissHellen

Nej, tjejer. Nu ska jag kika på film o sedan blir de natti natti för min del, är ganska trött
    Hoppas på lika fint väder i morron som de var i dag, o jag älskar de!

Go natt o sussa sött!

• MissHellen
    Barnakär skrev 2007-07-04 10:49:53 följande:
    Mary, när ska du till din BM?
    Dom hade sagt att de var bara o komma in, så hon skulle gå tidigt sa hon
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 11:26:33 följande:

Grattis Dredde :)Igår började jag med mina p-piller igen, även fast mensen inte kommit. ska tydlgn göra nytt gravtest om 3 veckor.
    Om de visar sej att du är med barn då, är de så bra o äta P-piller då? :/
  • MissHellen

A flikka skrev 2007-07-04 11:40:13 följande:

Miss Hellen: Men jag KAN ta mej tusan inte vara gravid. Har gjort 5 gravtester de senaste 20 dagarna och alla har visat starkt negativt. Det var BM som sa åt mig att börja med p-piller om det visade negativt en gång till. Men ska som sagt göra ett till test om 3 veckor för att vara absolut säker.
    Men om du ska göra ett test om tre vecker, varför "vill" hon att du börjar med p-pillerna redan nudå?
    Fast, de låter ju ganska "säkert" att du inte är med barn när du har testat så mycket..
  • MissHellen
    Butikslager skrev 2007-07-04 11:50:00 följande:
    Hejsan tjejer! Får man joina här? Jag är tjugo år, och vill ha barn.. Har nyss kommit ur ett förhållande och klivit rakt in i ett nytt gammalt förhållande. Med min förra kille som jag tidigare varit ihop med i tre år.. Vi tänker inte skaffa barn nu, men vi använder inget skydd bortsett från avbrutet samlag. Haha, eller som jag sa till en vän i veckan: "Vi kör med oavbrutet samlag!". Hursomhelst hade det vart trevligt att joina tråden om det går för sig?kram på er
    Välkommen
  • MissHellen
    1984 skrev 2007-07-04 14:19:19 följande:
    =`( Ville bara logga in och säga att jag fått min mens *orkar inte prata idag sorry...*
    Jobbigt, jag förstår de :/ Men när du orkar prata, om vad som hällst, så finns vi här i alla fall
Svar på tråden Unga som längtar efter barn