Rakad snopp
Rakar era killar sig runt snoppen och på pungen? Är bara nyfiken...
Rakar era killar sig runt snoppen och på pungen? Är bara nyfiken...
väldigt ansat!
förklarar lite mer.. inte för att jag egentligen tycker att jag behöver.. men jag gör det ändå.
Jag har raket mej väldigt länge.. det är mer en vana att jag gör det nu för tiden. Jag känner mej fräschare osv.
Sambon rakade sig redan innan vi träffades (precis som jag), han sparar lite ovanför.. typ vid pubisbenet, men det är ansat kan man säga.
Har inte mycket emot hår, han får gärna vara hårig, vilket han är, men inte mellan benen... jag bara älskar hans mjuka matta...
Hmm de är en man vi talar om, ingen 12 årig grabb.. Han gör som han vill och trivs med och det kan jag leva med...
Dock ansar han och det räcker gott för mig... trevligare att ha oralsex om man slipper hår som killar en ![]()
Nä tack o lov... Fy fan va fult..
Jag rakar mig iaf.. ibland helt och ibland sparas det lite ovanför.. precis samma gör tjejen
oj vad glad jag blev. Har lixom fått det uppkört i huvudet att "det är bara tjejer som ska raka sig för så gör dom i porrfilmer" men nu kändes det trevligt skönt att få veta att även ni grabbar också gör det.
själv gör jag det ibland men det känns lite jobbigt att ha något vasst där nere allra närmast det privata. så det får bli vid speciella tillfällen. fast det kanske är för min egen skull? mer rakat är mera slick eller. Hade varit trevligt om han också gjort det ibland.. Äsch nu flyter jag ut. sorry!
Nej usch och fy!! Tvi vale för rakade manicker!
oja, och det är jag tacksam för =)
det händer att han gör det och då ser den ännu större ut. inte för att den är liten men den ser större ut om allt hår försvinner.