• Anonym

Rakad snopp

Rakar era killar sig runt snoppen och på pungen? Är bara nyfiken...

• Svar på tråden Rakad snopp
  • Anonym (*flin*)

Noop. Fungerar inte så för mig. Om jag rakar VARJE dag, eller mer än var tredje så blir det fulare å fulare sår å mer å mer irriterat. Försökt det. Är nog så att olika hud är och reagerar olika. Blir bäst när jag inte rakat på fyra, fem dagar.. Och har en splitterny rakhyvel.

• Anonym (Nudist)

Jag är alltid helt rakad snyggast och skönast så 

• Anonym (North)

Rakar allt, pung, penisrot, runt ovan osv... 
    Rakar ofta för att slippa kliande, funderar på att vaxa men törs inte göra det själv Skrattande

• Anonym (.)

Händer ibland och inte alltid såklart men bli ett par gånger under en månad.
    Detta för att det gör ju det, det kliar så helsike och har en väl börjat, har man gjort det menar jag så måste man sen hålla det nere dvs rakat flera gånger för då lugnar det ner sig..

Som @North med säger så vill jag med vaxa mi men törs inte.
    Kan det vara något kanske?" Ja en får väl se.

• Anonym (Hårlös)
    Anonym skrev 2007-07-05 20:45:02 följande:
    Rakad snopp

Rakar era killar sig runt snoppen och på pungen? Är bara nyfiken...

Japp, han rakar sig därnere, fräscht, tycker jag. Dock är han inget fan av hår överhuvudtaget så han rakar bröstet också då och då vilket jag tycker han är onödigt men hans kropp så han som bestämmer. 
  • Anonym (T)

Rakar allt plus baken och låren.

• Anonym (Frågvis)

Ni som rakar allt. Jag fattar hur de släta ytorna går att raka men hur gör ni med pungen? Huden är ju skrynklig det måste vara både svårt och riskabelt att försöka raka med något vasst. Eller är det vaxning som gäller, hmm måste vara väldigt smärtsamt. Hur gör ni med pungen?

• Anonym (Mjau)
    Anonym (Frågvis) skrev 2023-12-24 13:36:00 följande:

Ni som rakar allt. Jag fattar hur de släta ytorna går att raka men hur gör ni med pungen? Huden är ju skrynklig det måste vara både svårt och riskabelt att försöka raka med något vasst. Eller är det vaxning som gäller, hmm måste vara väldigt smärtsamt. Hur gör ni med pungen?

Jag vaxar själv hemma. Rakade innan. Inga problem med att få det slätt, men eftersom det växer ut fort övergick jag till att vaxa.
  • Anonym (Anon Ym)

När jag startade om med ny kvinna för några år sen var det så skönt att inte heller hon rakade sig kring könet. Jag tycker det är så mycket kvinnligare och sexigare med hår mellan benen på kvinnor! Och så mysigt det är att ligga och pilla med det!

Själv blir jag fruktansvärt stickig, även som precis nyrakad. Som en nåldyna, sa min dåvarande fru när jag testade det under en period. Det spelade ingen roll hur jag än försökte. Beror säkert på att mitt könshår är som tagel. Och när man slår ihop underliven så trycks de kapade hårstråna fram ur huden och sticks mot hennes kön. Inte skönt.

• Anonym (Eva)

Jag är 50 och min man 51. Kanske varannan månad tar jag och rakar han. Då tar jag bort allt hår som finns där nere. Jag älskar det, men kör själv orakt. Får det aldrig det så mjukt och lent som han får. 
    Dessutom är det en mycket mysig stund när jag får ta hand om min man, och han älskar det också.

Svar på tråden Rakad snopp