• Anonym

Rakad snopp

Rakar era killar sig runt snoppen och på pungen? Är bara nyfiken...

• Svar på tråden Rakad snopp
  • Zaria

Lite ansat är fint, men inte rakat

• Anonym

Ni som inte gillar rakat, hur gamla är ni? jag är 22 och alla jag känner i min ålder rakar sig mer eller mindre. Kanske inte tar bort allt men det som finns kvar är kortklippt!

• Soul

Nej och det är jag väldigt glad för. Skulle nog bli väldigt full i skratt. Lita ansning är dock inte fel. Jag rakar mig inte heller, men håller det kort.

• Anonym

Håller med död kyckling... Avtändande till max

• Zaria

Soul: Jag dejtade en kille en gång som var helrakad, han hade även rakat magen och bröstet...tror du jag kunde hålla mig för skratt när han fick av sig kläderna? *asg* Fy vad taskig man kan vara.

• Anonym (*flin*)

Japp. Han är helrakad. Första gångerna vi skulle ha sex så blev jag lite chockad, inte för att jag inte har sett en kile rakad förut, men har mkt lite hår på bröstet åxå, och rakar bort det lilla han har där med. Kändes skitskumt först, nästan lite obhagligt att han hade så len å naken hud, när andra karlar jag har haft har haft massor av hår på bröstet. Men nu har jag vant mig å det är så skönt å ligga hud mot hud... rakade av ALLT mitt hår åxå för första gången för någon dag sedan, och FY fasen vad skönt det var att ha sex å bara känna min hud mot hans..  (om jag bara kunde komma på hur sjutton man rakar sig på smulan å runt om UTAN att få rakutslag. Har bästa hyvlarna som finns, rakgele, sköljer av med kallt vatten efteråt å sätter på aloevera hudkräm efter, men det hjälper liksom inte helt ändå. Har till å med svårt å få HELT slätt, blir gärna stubb.. *suck* Har MKT svårare å få helt slätt och få fint än han har... trots att jag är blondin.. *suck*)

• Häxan Jia
    Anonym (*flin*) skrev 2007-07-07 23:13:22 följande:
    Japp. Han är helrakad. Första gångerna vi skulle ha sex så blev jag lite chockad, inte för att jag inte har sett en kile rakad förut, men har mkt lite hår på bröstet åxå, och rakar bort det lilla han har där med. Kändes skitskumt först, nästan lite obhagligt att han hade så len å naken hud, när andra karlar jag har haft har haft massor av hår på bröstet. Men nu har jag vant mig å det är så skönt å ligga hud mot hud... rakade av ALLT mitt hår åxå för första gången för någon dag sedan, och FY fasen vad skönt det var att ha sex å bara känna min hud mot hans..  (om jag bara kunde komma på hur sjutton man rakar sig på smulan å runt om UTAN att få rakutslag. Har bästa hyvlarna som finns, rakgele, sköljer av med kallt vatten efteråt å sätter på aloevera hudkräm efter, men det hjälper liksom inte helt ändå. Har till å med svårt å få HELT slätt, blir gärna stubb.. *suck* Har MKT svårare å få helt slätt och få fint än han har... trots att jag är blondin.. *suck*)
    Köp produkten hygiende, säljs i de flesta sekleksak affärer och sajter.. Den används till att göra rent leksaker med men fungerar kanon att använda för att minska rak utslag.. ta lite sån gele på en bit papper och bara tvätta av direkt efter rakningen så slipper du de där röda prickarna.. Kan ta några gånger innan det hjälper helt, men är väl värt det
    *Stolt SLAMPA *
Svar på tråden Rakad snopp