Dulia säger som övriga, tycker det passar bra med röda vantar och mössa :)
Camabo ja ush, jag håller alltid på att börja lipa när det är dags för spruta :( Jag får verkligen panik av att veta att nån ska göra illa min lilla bebis även om det är det bästa i slutändan. Och om feber säger jag som de andra, det brukar märkas ganska tydligt. Felix grät som en liten tok hela kvällen och var helt otröstlig när han fått spruta, och man känner ganska tydligt att de är varmare än vanligt. Suppar brukar funka snabbast och effektivast mot feber.
Kommer ihåg att det var väldigt upp och ner med Felix sovtider i början oxå, men så småningom så börjar de väl stabilisera sig.
Idag fick jag hem en singelvagn som nu står monterad i hallen :) Kom fram till att vi väntar lite med att köpa syskonvagn tills vi ser att vi faktiskt behöver en. Bebis kommer ju i stort sett garanterat behöva plats i vagnen, men Felix kanske bestämmer sig för att han inte alls vill åka vagn när det är dags. Och skulle han vilja det så får jag väl ta bebis i bärsjalen ett tag och sen tvinga sambon att köpa en syskonvagn ;)