Sollentunamammor!!
AiramE tack för tipset om frisör, får testa där nästa gång då :) För hon som jag gick till nu var verkligen helt hopplös med barn. En jätteung tjej som såg sur ut hela tiden och inte gjorde NÅNTING för att Felix skulle bli gladare. Han satt och slog efter saxen och vred sig och grät och gnällde och hon förstod inte ens att försöka ge honom nånting kul att titta på.. Sen när jag skulle betala så såg jag att de hade barnböcker och sånt, men inte hade hon tagit fram dem inte. Så henne går jag inte till igen, helst ska man nog ha nån lite äldre som åtminstonde gillar barn.
BeccaGrodan haha jag är precis som du, gillar inte heller att svettas i grupp. Jag är också otroligt okordinerad och blir röd som en kräfta i ansiktet och genomsvettig bara av att hoppa lite i 5 min ;) Försökte mig på friskis och svettis en gång, men skämdes för mycket för att gå tillbaka fler gånger. Hurtiga j*vla tanter! ;)
Goåglad hyr en massa filmer och bädda ner dig skönt i soffan, eller läs nån bok som får dig att tänka på annat. Vila så mycket du kan och ät ordentligt så du orkar med förlossningen sen. Jag gick 10 dagar över, det är jättetungt!
CaS bra med ordning på listan! :)
Ankan Felix börjar också komma i den åldern nu, det är inge skoj alls. Men man får nog helt enkelt vara envisast och fortsätta säga nej, och sen ignorera honom så länge han fortsätter med sitt dåliga beteende. Det viktiga är ju att man inte på något sätt belönar det dåliga beteendet genom mutor eller kramar och sånt för då kommer de ju inte sluta med det.