Inlägg från: BeccaGrodan |Visa alla inlägg
  • BeccaGrodan

Sollentunamammor!!

camabo: haha det är ju kul att vi kan roa er
    din story va oxo jädrigt skoj, jag skrattar högt här.. maken har inte fått höra roligheten än för han sitter med hörlurar o spelar wow
    själv sitter jag o gör matseldel för de kommande 2 veckorna, jag är såå duktig

Att man kan älska någon så mycket så fort!
  • BeccaGrodan

noodle: aha minsan.. jo jag spelar oxo fast det vart mer innan plutten kom, maken spelar ju mindre nu oxo men jag har så mycket annat jag vill hinna göra när Alvin sover så det blir inte så ofta längre men ibland så :)

• BeccaGrodan

noodle: ja annars får du väl slå näven i bordet o säga åt han att inte spela så mycket... här spelas det när Alvin sover o allt annat som behöver göras har blivit gjort, vi har haft några diskusioner om just spelandet några gånger o nu funkar det hur bra som helst... men det är väldigt beroende framkallande det dära spelet så man får se till att hålla det i shack....

• BeccaGrodan

noodle: det låter bra det... eftersom jag spelat väldigt mycket själv så vet jag hur otroligt lätt det är att försvinna in i den dära världen men nu har vi det under kontroll

urk jag borde gå o lägga mig, det är min natt i natt med att ta Alvin så risken finns att sover jag inte nu får jag inte sova så mycket i natt för när han väl vaknat första gången så brukar det kunna bli ett gäng gånger till... jag kanske ser ut som en zombi i morgon när vi träffas men då vet ni varför

• BeccaGrodan

5088: jo just det där med hur mycket det ska spelas diskuterade vi mycket i början men nu funkar det toppen! skönt det! förstår att du blir trött på han när spelandet tar överhand..
    haha ja stora folksammlingar är ingen hit när man har en liten inte....

• BeccaGrodan

saken med wow är ju att man inte direkt kan hoppa in o spela i bara 5 min utan det är lite mer omfattande grejer som tar längre tid.. när jag surfar på familjeliv o andra sidor på nätet så sitter jag inte fast vid datorn i flera timmar utan tittar förbi då o då och gör annat under tiden, vilket inte funkar när man är mitt inne i en instace i wow... men det viktiga är väl att man i familjen är överens om vad som gäller o att båda är glada och nöjda med hur det funkar...

näe nu ska jag ner i sängen!
    vi ses i morgon
    kram o god natt!

• BeccaGrodan

camilla: näe det va ju tur att han inte va vaken annars hade man ju undrat lite haha.. kul att man kan roa er med makens fina små kommentarer.....hehe jag skrattar fortfarande när jag tänker på det för det lät så kul...

• BeccaGrodan

tjopp!
    håller med resten, jätte trevligt idag, trots äckligt bajs och vått gräs :)

jag känner mig inte så oroad över min ålder... fyller 29 om en månad, visst när någon frågar så blir det typ automatiskt att ojojoj snart 30 men egentligen så bryr jag mig inte om det.... jag är snart 30 o har fortfarande inte riktigt någon kläm på vad jag vill göra när jag blir stor
    ska antagligen plugga efter mammaledigheten (fast antagligen inte förens efter barn nr2  om det blir som vi vill) för det har jag inte gjort sen gymnasiet men jag gillar inte alls att plugga men om jag inte ska sitta kvar o jobba på förskola resten av livet, o det vill jag inte, så får jag nog ta o sätta mig i skolbänken iaf nått år eller två...

• BeccaGrodan

Siljelin: åh läskigt vilken tur att det gick bra, inte gräma dig över det dära nu, du trodde ju att vagnen stod säkert o va bromsad men förstår att det är lättare sagt än gjort att inte klandra sig själv! kram till dig!

va härligt att höra att ni på er förskola försöker va så mycket som möjligt med barnen o inte stå i klunga o dricka kaffe, för tyvärr så tycker jag det verkar som att det är precis vad de flesta förskolepersonal gör så fort de kommer ut på gården :/
    synd att vi inte bor i närheten där o kan sätta Alvin där

5 natten i natt på avvänjning från nattätandet o han vaknade 4 ggr mellan 19.30-06.30... dock ligger de dära 4 ggr mellan tiden 01.30 - 5.00
    nu har han dock somnat igen o förhoppningsvis sover han i 1.5 - 2 timmar så jag ska passa på att sova lite till, ska bara inte fastna här

• BeccaGrodan

krodan: ja den dära människan låter ju inte riktigt klok, själv hör jag till bvc i edsberg så jag har inte träffat henne, tur för mig låter det som....

noodle: går du på mvc på sollentuna sjukhus? jag hade Carina Helin när jag va gravid o henne gillar jag verkligen... om Ullis är den jag tror det är så har jag haft henne en gång när Carina hade semester men jag har lite svårt för henne.. kan nog inte sätta fingret på varför men hon känndes lite nipprig

Svar på tråden Sollentunamammor!!