Hej tjejjer, nu är jag hemma igen. Har legat o vilat ett tag o försökte äta lite. Mår illa.
Då jag kom in på förlossningen fick jag ta urinprov, visade att jag hade protein i urinen o högt blodtryck. Fick ha ctg-apparaten på i 40 min, värkar var 4 min o kottens kurva va upp i 183 på vissa värkar *stackars liten*...Har fortfarande täta värkar, men dom känns inte så mkt än..känns mest då jag ligger ner, vet knappt om jag ska sitta eller ligga. Känner mig mest orolig...kom så pang på alltihopa..!
Fick göra UL oxå, som visade att jag hade lite fostervatten...
Gjordes oxå en undersökning, men dom vågade inte peta nåt ifall att det var vatten, men urin eller flytning sa dom inte att det var...så dom hade nog tankar om vatten ialf.
Läkaren tog min journal o sa att vi ska in direkt imorron bitti, men sa samtidigt " Om vi inte ses tidigare " 3ggr!!... Så han o barnmorskorna trodde att det kunde vara på G.
Visar det sig att jag har samma höga blodtryck o protein i urinen så blir det igångsättning direkt på grund av det minskade fostervattnet...om det inte nu verkligen är på G.
(Ajj...nu kommer en värk igen...)