*Välkommen hit! :-D
Mowglie Haha
bra att du påminde mig, vi har ju bärselen kvar att införskaffa. och med facit ihand om hur snurrigt allt är numera så känns det ju som en bra investering.
Mowglie Haha
bra att du påminde mig, vi har ju bärselen kvar att införskaffa. och med facit ihand om hur snurrigt allt är numera så känns det ju som en bra investering.
Ammning ja, nästa gång skall vi lära oss om det på föräldragruppen.. myyyys
MossaQ en dag händer det på riktigt
och bebis kommer. men visst börjar man bli extra sugen på en pluttis när det dyker upp små bebisar i vår tråd.
meh. jobbet ja det är det jag skjuter på, har lite separationsångest..kommer börja gråta av alla gulliga kollegor och barn om jag går dit. snyftis..
menförhelvete känner såväl igen mig själv i din beskrivning av stelafötter på nattliga turer till WC:n.
Har ochså hört mig för lite om hur syrran och mamma fått sina. jag föddes nån dag efter bf, syrrans barn kom typ 14 dar efter bf. så nog har jag antecknat in ett reserv bf i juli
. Min bm tror dock att jag kommer få exakt på dagen- hon säger sig ana det. och visst vore det trevligt att avsluta midsommarfirandet med att åka in på förlossningen.
Missisola här går tvättmaskinen för fullt. känns som man gör något nyttigt trots att maskinen sköter arbetet och jag kan i lugnan ro sitta här..
Lena A så nu kan juni månaden komma, snygga brillor och allt...
Jag har ännu kvar apoteket rundan, Bb väskan, och annat smått och gott. får fördriva tiden, hmm efter löning till bf med att shoppa
fyra veckors lunkande i affärer med andra ord.
bädda vagnen och spjälsängen där sa du något Missisola.
undrar just om man ska våga sig på det trots att jag bara är i v 35+2... well yes. !!
har fått tecke till vagnen men undrar om det verkligen behövs eller om man skall bädda lite tunnare? vad tror ni?
tjolahopp. dags för lite eftermiddags fika.. hmm av att pyssla med pluttis saker blir ju längtan bara starkare och väntan känns längre. men mysigt är det.. får komma på en bättre taktik för att få fart på dagarna. dvs återgå till att ränna på stan och fika
har nu trettioterdagar kvar puuh...
fick brev från fk idag, sjukskrivningen är godkänd. alltid något.
Missisola står bara att det är godkänt from 050520, inget om när pengarnsa e på väg. gissar att de kommer nästa månad.. skickade in papprena i slutet av aprill..så fk pengarna lär komma i juni..för de dagar jag var sjukskriven i aprill går under de 14 dar som arbetsgiveren betalar...