*Välkommen hit! :-D
meh: fin fina magbilder,. visst känner man som så att nu får det räcka med växandet, så man inte växer ur mamma kläderna:
även min pluttis ligger med huvudet nedåt (ruckbart). och mest sprattlas det på vänster sida.
meh: fin fina magbilder,. visst känner man som så att nu får det räcka med växandet, så man inte växer ur mamma kläderna:
även min pluttis ligger med huvudet nedåt (ruckbart). och mest sprattlas det på vänster sida.
ickelpicka.
ingen orienterare i magen då.
liteOT
igår kväll, efter att sambon läst pappa kapitlet i mammapraktikan. Där han pluggat på förlossning och allt möligt så vart han mäkta nervös. ja han vart helt tagen av att kvinnor verkligen klarar en förlossning.. så förutom vanlig bekymmer med spring på toa hela natten, så hade jag en gullig &nervös, snarkande sambo som klängde sig fast i mig hela natten.
meh.
mammapraktikan. är en lättläs bok som skriver ang graviditeten vecka för vecka, och fakta om mat under graviditet och om förlossning. ja allt möjligt små nyttigt står i den.
Limpis instämmer med att det är något lugnare i magen. tar till knepet med ett glas kallt vatten när oron kommer krypande..
samtidigt har ju rörelserna förändrats dvs från sparkar till mer stretch liknande rörelser, vilka inte alltid känns om man håller igång.
molle vist är det mys att gå och känna och klämma på vagnen lite då och då
Steffy idag blir en fika med vänninor dag, har dock ont "mellan bena" fogissarna där antar jag. så måste se till att jag inte promenerar omkring allt för mycket.
Börnen hoppas frukosten får upp humöret.
lill linda vilken dramatik vid kvällsfikat
.. ps jag tror att om mam kan sova så är det bara att sova vidare, kroppen samlar krafter till den kommande förlossningen och framförallt all vakentid framöver.
MossaQ som förstagångs föderska och blivande mamma för baby nummer ett. är det svårt att föreställa sig just detta att inte kunna sova ut..
meh lycka till på banken
lill linda massor av lyckönskningar till dig, hoppas att bm eller förlossningen har ett klokt svar att ge.. tänk om det e på G
Limpis. det står lite ang tiden efter graviditeten även i mammapraktikan av Leni Söderberg samt i
-barnaboken av Anna Wahlgren.. Vi skall ta upp ämmnet ammning vid nästa träff i föräldrar gruppen.. spännande...
Den sistnämnda boken finns det massor av synpunkter på om hurvida den är bra eller dålig, jag tycker den är ok.
är det kval till esc ikväll. ännu en andledning att stanna hemma i tv soffan... skönt.
var det grekland som var lite jLo look alike, proffsig video...