• triump

*Välkommen hit! :-D

iiihhhhhhhh. snyfft,, snyfft.........jag har inte avvecklat mig helt än..ii dvs har kvar grejjer på kontoret, mitt skåp.iiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhh snyfft... får boka in en tur dit, men det känns lite tungt.

• triump

Missisola snyft jaa snyft, torkar bort tårar..

lill linda skönt att ha bb väskan redo. vi inväntar lite till har ju bf så sent in i juni, så det är nog inte dags på ett tag.. men har tänkt köpa nya gosiga förlossningstofflor till mig

• triump

lill linda. vart tvungen och kika när du hadde bf och så sent in i juni är det ju inte jag har bf till dan efter midsommar..

jag tror att det är lite instinktivt förberedelse att packa BB väskan,. presis som man plötsligt drabbas av ett enormt boande behov...så får man nog ett behov till att packa väskan, det handlar ju lite om mental förberedelse me,.
    Jag tror nog som du att det inte bara är att packa den. utan man kommer nog kolla i den då och då så att akllt verkligen ligger där i.

• triump

Det skvätter ner regn och känner verkligen för att slappa idag.

LenaA firar och grattar till första lediga dagen.

lillaki lika så, dags att vinka adjö till jobbet och instämmer du har verkligen kämpat in i det sista med jobbandet. och se nu till att njuta av ledigheten fram till bf.

• triump

lill linda 82 åhåå morotskaka låter super gott,. och jag vill ha receptet .

• triump

lill linda ett super TACK, skall nog baka morotskaka lagom till eurovisionsfestivalen på lördag.. mumms har aldrig gjort en tidigare så hoppas att det funkar.

saharsa säger som så ang när man skall packa väskan: det är bara du som vet när det är dags att packa och när det känns ok för dig.

jag kikade på gulliga (hihhi) förlossningstofflor på h&m idag

• triump

Juni ja. när har denna underbara, efterlängtade månad tänkt komma...

• triump

meh tackar för ännu ett mummsigt recept.

hihii snart är min dagbok i kryp in fyllt av recept... men visst är det mysigt att baka och tillaga mat i väntans tider.

vill passapå och klaga lite. har jätte ont mellan benen, antar att det är fogisarna igen...

• triump

Missisola super duktig den resan har jag kvar att göra..... snyftis...iiii....fast egentligen är det ju inte så svårt man kommer nog att hålla kontakt med jobbet även under mammaledigheten...peppar mig själv...

• triump

God morgon

Ang pluttissens aktivitet i magen. Det är inte så mycket sparkar längre, mer stretch övningar. på kvällarna är det mer aktivitet.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D