ni som köpt ikeakök
Ni som har köpt ett helkök med kyl/frys/spis osv på IKEA. Är det bra prima grejer som håller?
Är det en god affär att handla kök där, eller bör man köpa på andra ställen där de "kan" kök?
Ni som har köpt ett helkök med kyl/frys/spis osv på IKEA. Är det bra prima grejer som håller?
Är det en god affär att handla kök där, eller bör man köpa på andra ställen där de "kan" kök?
hej vi köpte ett kök på ikea... det tog nio månader o få komplett ... reriga luckor lackskador fel leveranser,, restade saker osv.. men visst det ä bra nu men jag höll på att bli galen när vi väntade..
aha .. har inte fattat det förut =)
Ja nog kan de strula alltid. Vi ångrade att vi inte beställde hem allt. Okej frakten kostar en hel del men man får då allt (förhoppningsvis ).
Vi for till affären 30 mil enkel väg men givetvis har de aldrig allting hemma. Vi ringde innan vi for och när vi kom dit kontrollerade vi om allt fanns i lagret. Det fanns det men de kan ju givetvis inte kontrollera allt som redan är plockat och befinner sig i kunders vagnar.
Men men, man får ett billigt kök, för oss blev det dryga 40'000 kronor billigare än då vi hade fått 35% rabatt på Ballingslöv.
Vi har köpt kyl och frys på Ikea. Kylen funkar bra men frysen är så liten inuti. Kommer inte ihåg måtten men det är standardmått och den "större" varianten med kyl upptill och frys nertill. Lådorna i frysen tar mkt plats och jag får plats med mindre grejor än i de frysar jag har haft tidigare så det blir minus för frysen och plus för kylen.
Innan jag fattade att du menade hElt så tänkte jag, jisses vad hon har fördomar om Ikeakök. Att du menade att det var halt som i dåligt
nä nu får jag nog ta mej i kragen o lägga mej .. har suttit här på fl i 3 timmar nu