dåliga skämt!
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
fick denna av min syster för nån dag sen.
This cat, is cat, a cat, good cat, way cat, to cat, keep cat, an cat, idiot cat, busy cat, for cat, 20 cat, secondz cat.
Now read it all whithout the word cat.
Vad är det som är grönt, brunt, har sex ben och dödar dig om det faller ner från ett träd?
- Ett biljardbord
Det var två tomater som var ute och gick.
Då kom det en bil och den ena va nära att bli överkörd men hoppade undan i sista minuten.
Då sa den andra:
Va fan gjorde du sådär för nu fördärvade du ju hela skämtet
Klassiker när jag var liten..
Vil du höre en vits?
en katt med slips
Vil du höre resten,
??????????? presten.
Ennu kassare blir den när man inte kommer ihåg
Torrt gräs...Hö hö hö...
Kvinnlig logik: En man kör på en landsväg. En kvinna kör på samma väg men åt mottsatt håll. När de möts lutar kvinnan sig ut från fönstret och ropar: GRIS!
Mannen sticker omgående ut sitt huvud och ropar: Tokiga kärring!
Båda fortsätter sin färd. När mannen efter en liten stund kör genom en kurva kolliderar han med en enormt stor jättegris som står på vägen, mannen dör.
Tänk om män kunde lyssna någon gång, skicka detta till alla intelligenta kvinnor.
De va 2 blondiner som satt nere vid Skellefteälven, då sa den ena :Är det längre till Umeå än till månen?
Då svarade den andra: Är du dum ?! Kan du se till Umeå eller ?!
Vad får man om man blandar en Schitzu och en bulldog?
BULLSHIT
- Jag tycker att din hund ser lite degig ut.
- Ja, det är ju en bulldog.