• Misfits

dåliga skämt!

Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.

Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså

• Svar på tråden dåliga skämt!
  • birk

Har inte läst allt så jag vet inte om denna har varit med:

Tom (katten) stod vid en brygga och fiska. Jerry bestämde sig för att han skulle busa med Tom och knuffa ner honom. Men eftersom Jerry är så liten kom han på att han skulle gå ca 20 m längre bort, springa och på så sätt få fart att knuffa ner Tom. När Jerry började springa insåg han snabbt att det var alldeles för kort sträcka för att kunna knuffa ner Tom. Så han vände om och började springa från 50 m håll. Men återigen fick han stanna och vända om.
    Så stod han där; på 100 m avstånd, tog sats och började springa. Precis när han skulle knuffa ner Tom flyttade Tom på sig så det blev Jerry som föll i vattnet. Vad kan man då lära sig av detta?
    Ju större sats, desto blötare mus!

• Ammi1970
    Tussan05 skrev 2007-09-14 14:03:00 följande:
    Alltså jag måste vara trög men jag fattar inte!?
    Jazza
    buy-sea-chair-ten =

"Bajsig sjärten"

HAHAHAHAHA jag skrattar varje gång...
  • Ellieott

A family of three tomatoes were walking downtown one day when the little baby tomato started lagging behind. The big father tomato walks back to the baby tomato, stomps on her, squashing her into a red paste, and says, come on, catch up!

• jannike85
    Jazza skrev 2007-09-14 14:03:57 följande:
    tussan: buy-sea-chair-ten
    hihi den tycker ja är skit kul, brukar köra den på mina kompisar, körde den på min bror, men han fatta inte så ja sa låångsamt, Buy-sea-chair-ten, han skakade på huvudet och sa "är det nått arabiskt ord?"
  • Misfits

Som att lura någon att säga Isak min bror på engelska också... hehe

• Ulli
    Speedway skrev 2007-09-11 19:54:02 följande:
    Torrt gräs...Hö hö hö...
  • Misfits
    Tussan05 skrev 2007-09-14 13:43:26 följande:
    Man man då: Jag: går och tar en dusch.Han: Nej gör inte det, man får inte ta saker! XD
    Det verkar vara såna där skämt som man uppskattar när man blivit pappa torra pappa-skämt
  • Ulli
    Supernaut skrev 2007-09-12 23:04:14 följande:
    Det är så bra i filmen, så jag vill inte förstöra skämtet genom att skriva det. Hoppas det inte är postat

film för övrigt.
  • Ulli

Idag känner jag mig som en apelsin.............Klyftig

Idag känner jag mig som en granat...............Splittrad

Idag känner jag mig som en nöt...............Knäckt

Svar på tråden dåliga skämt!