dåliga skämt!
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
Har inte läst allt så jag vet inte om denna har varit med:
Tom (katten) stod vid en brygga och fiska. Jerry bestämde sig för att han skulle busa med Tom och knuffa ner honom. Men eftersom Jerry är så liten kom han på att han skulle gå ca 20 m längre bort, springa och på så sätt få fart att knuffa ner Tom. När Jerry började springa insåg han snabbt att det var alldeles för kort sträcka för att kunna knuffa ner Tom. Så han vände om och började springa från 50 m håll. Men återigen fick han stanna och vända om.
Så stod han där; på 100 m avstånd, tog sats och började springa. Precis när han skulle knuffa ner Tom flyttade Tom på sig så det blev Jerry som föll i vattnet. Vad kan man då lära sig av detta?
Ju större sats, desto blötare mus!
A family of three tomatoes were walking downtown one day when the little baby tomato started lagging behind. The big father tomato walks back to the baby tomato, stomps on her, squashing her into a red paste, and says, come on, catch up!
Som att lura någon att säga Isak min bror på engelska också... hehe
Idag känner jag mig som en apelsin.............Klyftig
Idag känner jag mig som en granat...............Splittrad
Idag känner jag mig som en nöt...............Knäckt
Har ni hört att dom har hittat Palmes mördare??
Svaret står ju på hans gravsten!
"Sköts av kyrkorådet"