• Misfits

dåliga skämt!

Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.

Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså

• Svar på tråden dåliga skämt!
  • Misfits
    Euphoric skrev 2007-09-13 10:58:29 följande:
    Ååååh... gamla pekka skämt som man garva åt när man va litenPå finlandssvenskaPekka va ute å cykla. Vägen svängde, inte fan gjorde pekka det
    Pekka var ute och cyklade. Vägen svängde men inte pekka. Han åkte till doktorn som sa: perkele pekka du måste svänga.
    Pekka var ute och cyklade. Pekka svängde men inte fan svängde vägen.
  • Misfits

Pekka var uppe i ett brinnande höghus. Brandmännen ropade Pekka pekka hoppa hoppa vi har brandsegel. Nej pekka gick upp en våning till. Pekka pekka hoppa vi har brandsegel! Nej pekka hoppade inte han gick ännu högre upp på taket.
    Då skrek brandmännen. Pekka hoppa inte vi har inte brandsegel. Och pekka hoppade. (öh så kanske den inte var.... jag hörde den senast på dagiset tror jag )

• SiLiOs
    Du är ute och går iklädd en hatt. Plötsligt
    blåser hatten iväg och hamnar i en å.
    Då säger du

Men ÅÅÅÅ!!!
    Du är en gul banan och är ute och går med din kompis
    som är en grön banan. Plötsligt springer kompisen iväg
    och gömmer sig för att sedan hoppa fram och skrika BU!
    Då säger du

Fan, vad du är omogen!
    Du ska korka upp en flaska vin, men korken fastnar.
    Din kompis försöker pilla ut den, men misslyckas
    och korken trillar ner i vinet.
    Då säger du

Det där var korkat!
    ♥ oskar 070201 ♥ [ lisesplejs.blogspot.com ]
  • Euphoric

hehe ja de va grymt länge sen man hörde pekka skämten. Gick friskt i våran by som bestod till 90% av finnar

• Euphoric

Alla barnen leker tafatt, utom sten, för han har inga ben

e väl en klassiker också

• Misfits

bellmans korvkiosk var en klassiker på mitt dagis...

bellman hade en korvkiosk då kom det två tanter och ville köpa korv. varsågoda sa bellman. Åh vilka goda korvar sa tanterna. Kan vi få en till? Ja sa bellman. Näe sa den ena tanten jag vill ha en till korv dethär var de godaste jag nånsin ätit. Men bellman hade slut på korv så han tog en kniv och skar av den.
    Då sa tanten: nämen denhär korven var ännugodare än den andra! Ska du inte ha en till britta? Jatack.
    Oj sa bellman då får du vänta några år tills den växer ut igen

Den är så dålig men man fnissa halvt ihjäl sej på den tiden. *suck*

• SiLiOs
    Misfits skrev 2007-09-13 15:36:08 följande:
    bellmans korvkiosk var en klassiker på mitt dagis...bellman hade en korvkiosk då kom det två tanter och ville köpa korv. varsågoda sa bellman. Åh vilka goda korvar sa tanterna. Kan vi få en till? Ja sa bellman. Näe sa den ena tanten jag vill ha en till korv dethär var de godaste jag nånsin ätit. Men bellman hade slut på korv så han tog en kniv och skar av den. Då sa tanten: nämen denhär korven var ännugodare än den andra! Ska du inte ha en till britta? Jatack.Oj sa bellman då får du vänta några år tills den växer ut igenDen är så dålig men man fnissa halvt ihjäl sej på den tiden. *suck*
    Men guuuuud ha ha ha
    ♥ oskar 070201 ♥ [ lisesplejs.blogspot.com ]
  • Misfits

Bellman satt näck i ett bananträd så kom det två tanter och plockade bananer. Dethär är min banan sa tanten och plockade ner en. Då är dethärMIN banan sa den andra tanten och drog. Nejförihelvete det är MIN banan sa bellman

Svar på tråden dåliga skämt!