dåliga skämt!
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
Pekka var uppe i ett brinnande höghus. Brandmännen ropade Pekka pekka hoppa hoppa vi har brandsegel. Nej pekka gick upp en våning till. Pekka pekka hoppa vi har brandsegel! Nej pekka hoppade inte han gick ännu högre upp på taket.
Då skrek brandmännen. Pekka hoppa inte vi har inte brandsegel. Och pekka hoppade. (öh så kanske den inte var.... jag hörde den senast på dagiset tror jag )
hehe ja de va grymt länge sen man hörde pekka skämten. Gick friskt i våran by som bestod till 90% av finnar
Alla barnen leker tafatt, utom sten, för han har inga ben
e väl en klassiker också
Alla barnen tittade in i micron utom Rut,
hon tittade ut!
Alla barnen åt hamburgare utom Ronny,
för det var hans ponny.
bellmans korvkiosk var en klassiker på mitt dagis...
bellman hade en korvkiosk då kom det två tanter och ville köpa korv. varsågoda sa bellman. Åh vilka goda korvar sa tanterna. Kan vi få en till? Ja sa bellman. Näe sa den ena tanten jag vill ha en till korv dethär var de godaste jag nånsin ätit. Men bellman hade slut på korv så han tog en kniv och skar av den.
Då sa tanten: nämen denhär korven var ännugodare än den andra! Ska du inte ha en till britta? Jatack.
Oj sa bellman då får du vänta några år tills den växer ut igen
Den är så dålig men man fnissa halvt ihjäl sej på den tiden. *suck*
Bellman satt näck i ett bananträd så kom det två tanter och plockade bananer. Dethär är min banan sa tanten och plockade ner en. Då är dethärMIN banan sa den andra tanten och drog. Nejförihelvete det är MIN banan sa bellman