• Misfits

dåliga skämt!

Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.

Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså

• Svar på tråden dåliga skämt!
  • gudrun

Jessie 85 skrev 2007-09-15 23:22:40 följande:
    Nu ska jag va dryg med risk för upprepning.Varför har normän runda hus?För att hundarna inte ska hitta några hörn att pissa på.Varför har normän toadörren öppen när dom är på dass?För att ingen ska titta genom nyckelhålet.Varför har normän pyamas på när dom kör motorcyckel?För att dom liiiiiger ner i kurvorna.Varför öppnar normänen mjölkpaketet i affären?Står öppnas här.Varför begravs normän med röven uppåt?För att dom behöver fler cyckel ställ.Varför kryper normän i affären?För att hitta låga priser.Varför går de inte att bygga dårhus i norge?För de går inte att bygga tak över hela norge.----------------------------------- ------------------------------4 åriga pecka va ute och cycklade när han mötte stora starka gänget.och dom frågade pecka ska du ha stryk och pecka sa ja.Några dagar senare när pecka blivigt bättre va han ute och cycklade igen och mötte åter igen stora starka gänget och dom frågade pecka ska du ha stryk och pecka sa åter igen ja.Den här gången tog mamma pecka till doktorn och han sa till pecka du måste lära dig säga nej.Sakt och gjort pecka va åter igen ute och cycklade och mötte stora staka gänget och dom frågade lilla pecka har du fått nog med stryck nu och pecka svarade stolt NEJ!!----------------------------------- ------------------------------Hur sänker man en norsk ubåt ?Simmar ner och knackar på.Hur sänker du samma ubåt en gång till?Simmar ner och knackar på och dom öppnar och säger tro inte vi går på de en gång tillHur sänker du en rysk ubåt?Du simmar ner knackar på och dom öppnar och säger tro inte att vi e lika dumma som normänen.----------------------------------- ------------------------------Det va en gån en liten pojke som va ute och gick med en död groda i ett snöre.Han gick in på en horklubb och sa jag vill ha en hora med klamydia.Bordellmamman tittade lite misstänksamt på honom och sa att du e nog lite för ung för det och det kostar en hel del.Men pojken propsade på och pengarna va ju inga problem , så han fick en hora med klamydia och han satte på henne och gick ner igen.Bordellmamman stoppade honom och sa nu får du berätta varför du skulle ha en hora med klamydia.Jo sa pojken när jag kommer hem sätter jag på barnflickan så får hon klamydia sen när pappa kommer hem sätter han på henne så får han klamydia, sen när mamma kommer hem sätter pappa på henne och då får hon klamydia, och sen i moron när mjölkbudet kommer så sätter mamma på honom och då får han klamydia OCH DET SKA HAN HA DEN JÄVLEN FÖR DE VA HAN SOM KÖRDE ÖVER MIN GRODA.
  • Stotchie
    Flört
    Ulli skrev 2007-09-16 21:01:58 följande:
    Där uppe, där det är tänt... har jag släkt
    Hahahahahahahahahhahaa
  • LuMa

Vad är det för skillnad mellan ett finskt bröllop och en finsk begravning?

På begravningen är det en mindre som super.

• iolanthe

En diarré var ute och gick och såg två bajskorvar som spelade fotboll. Får jag vara med frågade han? Nää, det får du inte, det här är för hårda grabbar.

• Mallory

Mycket möjlig nån har skrivit förut men here goes...

Vad använder norrmän som karta i öknen? -Sandpapper

Varför bär norrmannen med sig en bildörr i öknen? -för att kunna veva ned rutan när det blir för varmt.

Varför bär norrmannen med sig en sten vart han går? -För att kunna släppa den när den känns för tung!

Garv garv

]Älskar mina pojkar [
  • Rafael

*Det var tre araber och en fes*
    HAHA tack för skrattet

• Sunna

-Vad är det för skillnad på en apa?

-????

-Den kan varken flyga....

-????

Sam. ♥ .Mammas lilla hjärta.
  • Rafael

min bror drog ett skämt en gång
    den var så dålig.men av nån orsak höll ja på o skratta sönder mig

- vem är snabbast kamelen eller sköldpaddan?

sköldpaddan för kamelen drunknade

Svar på tråden dåliga skämt!