dåliga skämt!
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
Här samlas de dåligaste skämten vi nånsin hört.
Skriv in de dåligaste skämten du hört/läst och inga hahaha eller andra inlägg är tillåtna det är OT sådeså
vet du är bina firar jul?
... när julen är förbi
mammacatta: eller som min pappa.
-Jag ska gå på toaletten
-nej, gör inte det... det är lättare om du sitter still
Tre män kommer in på en bar och sätter sig ner vid ett bord. Efter några rundor med alkohol så börjar männen att skratta och en av männen går fram till bartendern.
-Jag slår vad om 500 kronor att jag kan stå på den här sidan av baren och kissa i ett glas som du ställt på andra sidan baren utan att spilla en endaste droppe.
Bartendern som observetat vad otroligt berusad mannen är tänker att detta blir lättförtjänta pengar så han går med på vadet.
Bartenderna ställer fram glaset och mannen drar fram sin vän och börjar kissa ner hela baren. Bartendern står och flinar och när mannen är färdig så lämnar han över 500 kronor till Bartendern som nyfiket frågar varför han slagit vad om detta. Det ser väl vem som helt att det är omöjligt!
Jo säger mannen, jag slog vad om 500:- med mina vänner om att jag skulle kunna stå och pissa ner hela din bar och att du bara skulle stå och skratta när jag gjorde det.
Här är en lagom kass:
Vad gör du i skåpet Per?? Jag leker periskåp.
He he eh
Oj.. det skulle stå att han slagit vad om 500/person av sina vänner=)
En svensk reser till usa och sitter på en resturang med några bekanta, han ursäktar sig och går på toa. Tillslut börjar de andra undra var han har tagit vägen för han har varit på toa ett tag. En av dem går för att titta vad som hänt, när han kommer in till toan ser han svensken stå där inne och se förvirrad ut.
Han undrar om svensken ska komma ut men svensken säger att där får man ju inte gå ut det står ju Out.
Man man då:
Jag: går och tar en dusch.
Han: Nej gör inte det, man får inte ta saker! XD
Svalde stol... Satt i halsen
tussan: buy-sea-chair-ten