• kate79

Fler som pendlar?

Jag köpte en pendel för 2 månader sedan som jag använt några gånger.

Ibland svänger den mycket och ibland vill den inte alls.

Ni som pendlar, får ni alltid bra gensvar och vad frågar ni om? Hjälper ni andra få svar på sina frågor?

Min fungerar bäst när inte min sambo är hemma, varför vet jag inte.

Mamma till två underbara barn, Wilhelm 040221 och Tuwa 060210
  • Svar på tråden Fler som pendlar?
  • Lillbrusan

Har inte läst tråden men min pendel(köpt-06) är verkligen speciell!;) Köpt på Gotland vid en godisbutik i Visby (känd som pippis godisbutik). Känner "sommarfolk"(8 familjer som har stuga på Gotland) Inga har någonsin sett denna Ockulta butik förrut och efter jag köpt min pendel, den finns inte! De kollade förra året o detta år oxå men den är borta! Och jag har haft värsta flax när den kom i mina ego!!! Har inte testat den än på andra!!! En pendel kanske är (ibland) för bara en person????

• kate79

Lillbrusan: jag lånar inte ut pendeln, då blandas energier.

Är inte på humör att pendla idag.

Vet inte om det är så att om man är en bra "pendlare" eller vad man ska kalla det så får man rätt från början eller om det är något man lär upp. Mycket går ju ut på att läsa av folks energier och det är inte helt lätt via datorn.

Satt och läste omkring lite i trådar och hamnade i en tråd där man hade blivit pendlad av mig. På en tjej som skrev i den tråden fick jag fick ett jättekonstigt svar och tänkte att det förmodligen inte stämde men skrev det jag fick fram för något annat fick jag inte fram.

Hon citerade det jag skrivit och gjorde ett argt tecken bredvid.

Är arg. Hon frågade mig, jag tog av min tid och försökte, jag läste på vad hon skrivit om sig själv och jag tittade runt bland bilderna + hade hennes foto uppförstorat och försökte läsa av henne. Fick ingen respons alls och så idag läser jag att hon är arg över svaret hon fick.

Tycker det är oerhört oförskämt.

• sweety88

Riktigt dåligt gjort!! Tycker det är bra att du ställer upp överhuvudetaget.

kate79 skrev 2007-08-10 21:45:32 följande:
    Lillbrusan: jag lånar inte ut pendeln, då blandas energier.Är inte på humör att pendla idag. Vet inte om det är så att om man är en bra "pendlare" eller vad man ska kalla det så får man rätt från början eller om det är något man lär upp. Mycket går ju ut på att läsa av folks energier och det är inte helt lätt via datorn. Satt och läste omkring lite i trådar och hamnade i en tråd där man hade blivit pendlad av mig. På en tjej som skrev i den tråden fick jag fick ett jättekonstigt svar och tänkte att det förmodligen inte stämde men skrev det jag fick fram för något annat fick jag inte fram.Hon citerade det jag skrivit och gjorde ett argt tecken bredvid.Är arg. Hon frågade mig, jag tog av min tid och försökte, jag läste på vad hon skrivit om sig själv och jag tittade runt bland bilderna + hade hennes foto uppförstorat och försökte läsa av henne. Fick ingen respons alls och så idag läser jag att hon är arg över svaret hon fick.Tycker det är oerhört oförskämt.
  • Kelso

kate79: usch riktigt dåligt av henne!!

• Sup3rstar

tråkigt med människor som tar det på alldeles för stort allvar.
    Kan ju inte bli arg för att de inte stämde, jag tycker också det är oförskämt man får ju ta det med en nypa salt..

• kate79

Nu är listan tom

Nu har alla som velat bli pendlade blivit pendlade. Hoppas jag verkligen för annars hör av sig.

Jag är ju som sagt helt nybörjare, har bara testat några gånger IRL innan. Jag lär mig massor, speciellt en tjej gav mig en massa bra tips, tack!

Övning ger färdighet.

Jag har varit helt fel ute på många, eller jag tror att det är jag som inte lärt mig läsa av rätt än. Kön har betydligt större träffsäkerhet än datum, kanske för att där bara är två alternativ men många har bekräftat att könet stämmer.

KidA som jag träffade rätt på trots hennes protester har jag hängt med i en annan tråd så nu är jag väldigt nyfiken på en annan tjej som ska ha snart som jag pendlat på om jag får rätt där.

alla andra jag gjort pendlingar på har varit nya kontakter.

På vissa har jag inte alls fått bra svar, på vissa har pendeln inte rört sig en millemeter när jag frågat saker. Kanske blir klok på varför det är så någon gång.

Det är fritt fram att komma med förfrågningar, men jag kan inte lova något datum när pendling blir gjord

• Marsfisken

Du har ju pendlat mig och den ville egentligen inte svara men vi får snart se om det du sagt stämmer eller inte - jag hör av mig! Tycker sånt här är jättekul och intressant och kan inte förstå de som skäller på dig för att de fått fel resultat!!! Inte ens köns-ul är ju 100% om man tänker på de som frågat om sånt tex...

• Kelso

ja du har pendlat mig också...jag hör också av mig angående resultatet...hoppas det blir snart!!

• Sup3rstar

tyvärr stämde det inte för mig..

• kate79
    Sup3rstar skrev 2007-08-14 00:10:41 följande:
    tyvärr stämde det inte för mig..
    Hoppas den kommer snart , jag är nyfiken ifall det är en pojke? (visst var det en pojke jag fick fram?)
Svar på tråden Fler som pendlar?