• HugOlle

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Mammor och pappor med BF i november 2007!

Tänkte det redan nu kunde vara kul att träffas på en fika medan vi har magarna i vädret, och sen kanske fortsätta att träffas under föräldraledigheten.

En liten fikalista helt enkelt:

Signatur        Bor                  BF         Detta är barn nr     
    Hugos mum    Bandhagen        10 nov        2

Lägg till ditt namn till listan....

VÄLKOMNA!!

Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-21 13:01:00:
    Fikaträffar September 2007

Plats: Teaterbaren (kulturhuset plan 2)

Lördag 1/9 kl. 14

Söndag 30/9 kl. 14
  • Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)
  • synthetic

Alldeles..alldeles underbar

Andrea skrev 2007-09-01 10:52:50 följande:
     Ja ska göra det. Bädda ner mig med en bok och vila.. trist! Men men, vad är en bal på slottet
    ♥ Dotter 051231 - Dotter 071121 ♥
  • Andrea
    synthetic skrev 2007-09-01 10:54:11 följande:
    Alldeles..alldeles underbar
     Ät en kaka för mig med
    En ... en... morotskaka med mycket grejs på.
    anekdoter skrev 2007-09-01 10:55:33 följande:
    krya på dig! :)
     Tack
  • synthetic

Äter inte morotokakor men en chokladbit kanske?

♥ Dotter 051231 - Dotter 071121 ♥
  • HugOlle
    Andrea
    Synd... Krya på dig.

Ska snart kasta mig in i duschen o se om det hjälper... Karln har just dragit med Hugo till IKEA. Skönt med en brejk från honom, hade värsta utbrottet på varann imorse.. Suck!

Hade varit kul att kuna shoppa lite nu när man är ensam... Men pengarna ska sparas inför morgondagens meandi fika som jag har hemma hos mig... (komsi komsi!!!!)

Vi ses snart rudar. Tror inte det blir så svårt att känna igen varann. Magarna i vädret ba! He he 17 gravidmagar runt ett lång bord.. Kommer lite tidigare för att ta plats. Kan ju vara en del folk där.

Tar med digitalkameran...

Si jo zon!
    Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
  • noodle

Andrea jag kan äta en morotskaka åt dig ;) Kryp ner i sängen och ta hand om dig, så lovar jag att vi inte låter dig bli utanför på nästa träff ;)

• anekdoter

ok nu har jag köpt lördags godis till familjen + en massa annat så nu klarar de nog sig.... kanske haha! S nu drar jag mig innot stan skall te clas olsson först :) syns snart

• anekdoter

nu ä jag hemma!Kul att se er live även om jag inte hörde vad ni sa :) Jäkla oljud det var där :) högt i tak... Men trevligt var det! Tack för idag! Nu ska det badas matas och nattas! :)

• Smissen

Även jag kom precis innanför dörren och tackar för idag!!  Och även för lite sällskap på stan efteråt!

(¯`°?.¸ ღ ♥ T 010519 + B 051221 + H 051221 och gravid igen i vecka 32 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • umbro

Tusen tack för i dag, jätte jätte trevligt att träffa er allihoppa.

Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)