• HugOlle

Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)

Mammor och pappor med BF i november 2007!

Tänkte det redan nu kunde vara kul att träffas på en fika medan vi har magarna i vädret, och sen kanske fortsätta att träffas under föräldraledigheten.

En liten fikalista helt enkelt:

Signatur        Bor                  BF         Detta är barn nr     
    Hugos mum    Bandhagen        10 nov        2

Lägg till ditt namn till listan....

VÄLKOMNA!!

Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-21 13:01:00:
    Fikaträffar September 2007

Plats: Teaterbaren (kulturhuset plan 2)

Lördag 1/9 kl. 14

Söndag 30/9 kl. 14
  • Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)
  • Sterna

Pilea
    Det är allt för tidigt för att riskera så ta det lungt.
    Håller tummarna att allt ser ut som det ska.

• Waldenryd
    Pilea:
    Har du lika stor risk att barnet kommer förtidigt precis som ditt fösta barn?
    V. 29. Första barnet, en pojke! BF 071107
  • hammarby

Pilea..

Vi kan ju komma hem till dig istället kanske?? Haha!

(¯`°?.¸ ღ ♥ Eddie 060913 och gravid igen i vecka 31. BF 30/10 ♥ ღ ¸.?°´¯)
  • imperia72
    hammarby skrev 2007-08-22 16:42:52 följande:
    Pilea..Vi kan ju komma hem till dig istället kanske?? Haha!
    Haha fy vad snäl du var, vi kan ju ta med oss kaffet så behöver hon bara stå för det hembakade Skrattande

Pilea hoppas allt går bra för dig och att du inte är öppen nåt än.
  • hammarby
    imperia72 skrev 2007-08-22 20:29:02 följande:
    Haha fy vad snäl du var, vi kan ju ta med oss kaffet så behöver hon bara stå för det hembakade Pilea hoppas allt går bra för dig och att du inte är öppen nåt än.
    Ääääh jag tycker gott att hon kan bjuda på kaffet också...moahahahahahahaha!!

• Andrea
    imperia72 skrev 2007-08-22 20:29:02 följande:
    Haha fy vad snäl du var, vi kan ju ta med oss kaffet så behöver hon bara stå för det hembakade Pilea hoppas allt går bra för dig och att du inte är öppen nåt än.
     Haha så en kompis släkting till min kompis som var nyförlöst och ville vara hemma ifred och lukta på bebis. Tyckte hon skulle stå för hembakat när dom kom. Fuck you sa hon och la på luren Helt rätt!
  • hammarby
    Andrea skrev 2007-08-23 07:43:59 följande:
     Haha så en kompis släkting till min kompis som var nyförlöst och ville vara hemma ifred och lukta på bebis. Tyckte hon skulle stå för hembakat när dom kom. Fuck you sa hon och la på luren Helt rätt!
    Precis!

Det är dom som kommer och hälsar på som får ta med fika. Det meddelade vi dom som nödvändigt ( ) skulle komma förbi och titta på sonen när han var nyfödd.

Punkt!
  • imperia72
    Andrea skrev 2007-08-23 07:43:59 följande:
    Hua det skulle jag med ha gjort.
    Vi löste det på det sättet att de som ville se minstingen när hon kom fick göra det på BB sen fick bara mor och farföräldrar komma hem till oss den första månaden, sen bjöd jag hem vänner som jag kännde att jag orkade med. fräkt kanske men det var skönt för oss.
  • HugOlle

Själv tänkte jag nog baka ett lass bullar innan o läggai frysen. Det blir nog ett o annat besök skulle jag tro. Kan nog inte låta bli att bjuda in släkt o vänner efter bebben har kommit. Vill nog via upp för hela världen.. Men det kan man ju inte garantera då man ännu inte vet hur det kommer att gå...

Älskade lille rödtott. Du ska bli storebror....
  • Pilea

Hi, hi vad söta ni är. Hammarby du skulle må då va, nära och bra Får väl skylla på att jag bara har 4 platser vid köksbordet, men golvet kanske duger

Sterna:
    Tack, ja, lite tidigt är det allt så jag tar det så lugnt jag kan.

Waldenryd:
    Vet inte riktigt om risken är lika stor, men eftersom livmodertappen har börjat vidga sig redan och med tanke på min historik så måste jag ta det säkra före det osäkra. Inte helt lätt att ta det lugnt heller när man inte känner något särskilt, bara lite sammandragningar som är vanligt nu.

Svar på tråden Novemberföräldrar 2007 i Stockholm (fikagrupp)