Inlägg från: Trollens mamma |Visa alla inlägg
  • Trollens mamma

Österbottniska tråden 10

Tåfslan:Jag har å sökt GalleriAnn,men vet fortfarande int vart di har flytta! Hoppas naan vejt adressen.

Saku:Jaha,så man får skyll he på 30-årskrisen,att man vill göra allt möjligt som int man annos bruk göra.Jag var å peed me pimuna ifjol(jag hadd fylld 30 i april ),och he var lätt som en plätt!Så he är bara ti tramp åpå. Hadd meena jag sko fara me i år å,men jag har släjji me mejr på springasi i år,och dessutom fara jag ti Hesa i moro på skolning.*Spännande*

Jag har färdigt städa,och lillen sover.Dagens lugna stund vid oss.

• Trollens mamma

LCroft:Odd Molly,hur ser de ut?

Jag har fått hem den ljuvliga Me&I kollektionen nu,60st.plagg som hänger på ställningen,första visningen på onsdag,giss om he är spännande!

• Trollens mamma

Tips för att få bort dålig lukt i tvättmaskin:

Jag brukar släng in en diskmedelstablett i trummo,och kör ett progam på 90 grader,toman maskin förstås,har funka kanon för me! Saan måst man jo nog räns domdi siila imillan åt,annos luktar he säkert.

Ja,fyyy,vad tråkigt weniziansk vedär. Tror jag ska laga en kladdkako för att pigg upp me.

Spännand för Millami nu,hoppas allt gar riktigt bra!

• Trollens mamma

Herbina:Ja,he är helt fantasiskt hur hade Paul sjunger!!!
    Jag måst hör på he om och om igen...och lilla Connie är ju å så duktig!

• Trollens mamma

Ja,säjr som Sindi,hösten är jär.
    Måst fara ti CM och köp gumistövla åt 8-åringen idag.Hadd köpt ny åt he i våras,finaste Nokia stövla,men ti ha försvunni i somar. Och stövla måst di ju ha.

Annos har vi int så mychi planer för dagen,tror vi ska mest sita och myys och läsa böökre. Är fortfarande förkyld och ska ha klädvisningar 4 gang dähär viko,så he är väl bäst ti sambel krafte.

• Trollens mamma

Abbe använder storlek 86/92,och ha är 2 år och 3 mååna.
    Måst skyt na liiti mesama.Nu har A sluta me blöjo,behövs int nattblöjona na mejr helldär. Och no kan he vara skööönt!!!
    Men på ett vis sorligt för tå har man int na liLLbejbi mejr.

• Trollens mamma

Trevlig resa,mimo! Voj arma,va skööönt he sko vara ti fara ti södern nu!*Avis*

Jag har faktiskt köpt 2 julklapp rej å. Hitta så billiga böcker vi Ikea,så tå passa jag på!

Regnkläde har jag både hadd Rukkas och HH:s kläde.Och tycker att dom di från HH har viri riktigt bra.Mjuk och ganska tunn,men holldi mot vattn entå.´Na bra kurahanska har jag ännu int hitta.

Nehepp,nu tror jag he var natte jär i huset!

Svar på tråden Österbottniska tråden 10