• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Smurfan 81

Hallå! Åhh, finns det en Buzzador tråd!
    Jag fick hem halstabletterna precis när vi kom hem från semestern, och jag som blev förkyld på semester! Snacka om perfekt!

• Smurfan 81

Hur vet man vilka kampanjer som finns? Jag har bara blivit erbjuden halstabletterna hittills (är en ganska ny Buzzador).

• MamaKajsa

man vet inte vilka kampanjer som finns. Bara om man läser här och ser vad andra fått erbjudanden om

Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • trollet77

Det gäller bara att ha "tur" och bli utvald då, eller hur funkar det? Är det slumpen som avgör?

• MamaKajsa

Är nog en blandning av lite slump, lite tur, lite vad man fyllt i för intressen vid registrering och lite vilken familjekonstelation man har.

• Bernermorsan

Jag fick osten men inga halstabletter. Jag gillar inte direkt ost heller ialf stark men övriga släktingar gör det och den skulle komma lagom till släktwen kommer då ena sonen fyller år. Så det blir väl ostbrick när han fyller antar jag. Ja tårta också för barnen gillar ju inte starkost.

• Ellieott

trollet77

de som passar in på kampanjen får den, utefter vad man har fyllt i att man har för intressen, är det för många som stämmer in så får de med mest poäng förtur. Så ju längre man håller på desto större chans att få fler och roligare kampanjer!

• MamaKajsa

både osten och halstabletterna var 500p

Svar på tråden buzzador tråden!