• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Mrs Kaffelatte

Man får ett mail när det kommer in något som passar din profil och då får man gå in och anmäla sig på hemsidan.

Jag har varit buzzador i tre år och har precis fått min tredje kampanj.. Halstabletterna.. Så jag ska bara till och smaka på nu..

philmKarin skrev 2007-09-12 10:10:29 följande:
    Hej... kan man bara anmäla sig till kmpanjer om man får hem ett erbjudande eller ska man hålla utskick på hemsidan också eller?
  • Anke
    MamaKajsa skrev 2007-09-12 06:41:44 följande:
    ohnoooo.....fått mail om att jag ändå inte fått ostkampanjen trots erbjudandet och snabb anmälan, hur trist känns inte det???
    kikar in ny i tråden - fick också erbjudande om ostkampanjen, hoppas jag får det, har inte hört nåt!
    .?:*¨¨*:?.Gifter mig, 29 september 2007.?:*¨¨*:?.
  • MamaKajsa
    Anke skrev 2007-09-12 10:18:27 följande:
    kikar in ny i tråden - fick också erbjudande om ostkampanjen, hoppas jag får det, har inte hört nåt!
    då fick du den säkert....lyckis dig
    Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • Anke
    MamaKajsa skrev 2007-09-12 10:25:42 följande:
    då fick du den säkert....lyckis dig
    jaaa, jag hoppas
  • septbebis

Jag fick osten. Den ska komma den 18 eller 19 september.

• Jag är den bästa mamman dom har

buzzador söker ju barnfamiljer med barn mellan 6 och 7 månder så  inte är dera länk bortagen för värvning

mamma till tre 0212, 0408, 0701, 08 ?
  • vofflan
    Bästa mamman dom har skrev 2007-09-12 20:53:11 följande:
    buzzador söker ju barnfamiljer med barn mellan 6 och 7 månder så  inte är dera länk bortagen för värvning
    Det är lite surt efter som min dotter är typ 8 månader o 1 dag , så jag får inte den kampanjen, fast gröt har jag så det räcker i flera månader
    ~~♥♥ 8 månader är hon , min lilla skrutt ♥♥~~
  • Jag är den bästa mamman dom har
    vofflan skrev 2007-09-13 08:36:16 följande:
    Det är lite surt efter som min dotter är typ 8 månader o 1 dag , så jag får inte den kampanjen, fast gröt har jag så det räcker i flera månader
    jag han få den innan grabben vart 7 månader, men en kompis till mej som oxå har barn i samma ålder fick inget hon vart kanon sur och mejlade buzzador och fick ett helt sjuks meddelande tillbaka om att hon hamnat mellan två olika kampanjer osv
    mamma till tre 0212, 0408, 0701, 08 ?
  • trollet77

man kan ju inte bli sur för att man inte får olika kampanjer, besviken ibland, visst. Men att bli sur går ju inte, det beror ju helt på vad man kryssat i i sin profil. Att klaga hjälper nog inte speciellt mycket.

• Anke
    septbebis skrev 2007-09-12 19:27:37 följande:
    Jag fick osten. Den ska komma den 18 eller 19 september.
    Jag fick också osten

hihi,
Svar på tråden buzzador tråden!