buzzador tråden!
Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
Välkomna!
Här kan du bli medlem.
www.buzzador.se
Har rapporterat min första kampanj,halstabletter
Nu vill jag ha en ny, något mumsigt.
Jag tycker det är svårt att bo i en liten "stad" och försöka få folk till att testa saker, eller rättare sagt att hitta folk som vill testa saker.
Jag håller på med Nestlématen nu och jag får nog ta och gå till öppnaförskolan om jag ska få några som testar....känner ju inte såmånga med småbarn så det e lite knepigt...men det ska gå!
Hur har det gått för er andra med Nestlématen?
Har lärt känna några med småbarn tack vare fl fakstiskt
Så här har de gått bra. Dock är det ingen av de som smakat som gillar fruttin. Funderar över om de beror på bananen. Har svårt att få min lille kille att äta banan. Mina stora tjejer har oxå fått smaka, men de blev ingen hit där heller... o de e ju stora så de reagerade över färgen... Ser ut som gammal frukt i färgen... hihi... o ja kan ju bara hålla med.
Så nu e de bara att sitta o invänta nästa grej... Längtar alla redan efter att få se va de blir!!
ohnoooo.....fått mail om att jag ändå inte fått ostkampanjen trots erbjudandet och snabb anmälan, hur trist känns inte det???
jag har bara fått halstabletterna hittils. Däremot värvade jag en annan tjej IGÅR! och idag har hon fått erbjudande om roll-on sa hon själv fick jag vänta i 2 månader innan första kampanjen. Hon måste ha kryssat i helt "rätt" saker då.
dom ja har raggat så har inte fått nå kampanjer alls. så de är väl bara å vänta att dom ska fått nått spännande...
Hur lång tid tar det att få hem kampanjen? Anmälde mig för typ en vecka sen eller nåt.. Det gäller kampanjen "Rexona Girl".
Förresten är det nån som haft/har den kampanjen?
Hej... kan man bara anmäla sig till kmpanjer om man får hem ett erbjudande eller ska man hålla utskick på hemsidan också eller?