• BimBim o Knorrans Mamma

buzzador tråden!

Här samlas vi Buzzadorer!
    Hittade ingen annan tråd som var öppen så startar en ny!
    Välkomna!

Här kan du bli medlem.
    www.buzzador.se
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Svar på tråden buzzador tråden!
  • Camille

VAA? HAR DOM TAGIT BORT  VÄRVNINGSFUNKTIONEN?  

Jag älskar dej, min Amina
  • Mumu

Ja, om du går in och kollar på formuläret som man ska fylla i för att bli buzzador så finns det inte längre nån ruta där man kan fylla i vilken medlem som värvat en. Så om inte jag har missat att man kan värva på nåt annat sätt så måste de ha tagit bort den.

Bäst just nu: Solsemester
  • Camille

hmm  men hur blir det  då om man skickar en länk till ngn där  länken utgår ifrån att det är du som har värvat personen...man kan ju skicka runt en sån där det står ditt namn..
    haha va snurrigt det  blev nu..men jag tror ni förstår vad jag menar

Jag älskar dej, min Amina
  • Mumu

Vad är det för en länk då? Ja, då har jag missat massa värvningar på sistone, för jag har bara gett dem instruktioner till hemsidan . Jaja, värre problem finns det väl...

Bäst just nu: Solsemester
  • Jag är den bästa mamman dom har
    Camille skrev 2007-09-07 08:56:54 följande:
    hade ni lämnat in rapporten för halstabletterna (ni som fick dom)  innan ni fick erbjudandet om osten?
    ost hmm inte fått ost erbjudande men halstabletterna har jag lämnat in
    mamma till tre 0212, 0408, 0701, 08 ?
  • Smurfan 81

Vad skriver man i rapporten egentligen?
    Jag har inte testat eucalyptusen än, bara mint och lemon. Får man diskutera kampanjerna så här eller finns det nån regel som säger att man inte får det?

• BimBim o Knorrans Mamma
    Smurfan 81 skrev 2007-09-07 22:16:38 följande:
    Vad skriver man i rapporten egentligen?Jag har inte testat eucalyptusen än, bara mint och lemon. Får man diskutera kampanjerna så här eller finns det nån regel som säger att man inte får det?
    Man klickarmest i svarsalternativ i ett formulär. Gå in på rapportering och kolla får du se.
    Klart du får diskutera det! Tråden är ju till för det
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Mrs Corbally
    Hallongrottan skrev 2007-09-07 07:48:37 följande:
    Undrar fortfarande över detta! Är det många merän jag som har slickat i på följande sätt?Är det detta dom går efter när dom ger mig kampanjer?
    Ärligt så kommer jag inte ihåg hur jag klickade i, och det är lite synd att manitne kan gå in och ändra det nån stans...eller kan man det?
    Stolt mamma till Leon född 001124 och Wyatt född 070114! Bebis 2008???
  • MamaKajsa
    Mrs Corbally skrev 2007-09-08 01:14:44 följande:
    Ärligt så kommer jag inte ihåg hur jag klickade i, och det är lite synd att manitne kan gå in och ändra det nån stans...eller kan man det?
    javisst kan du det. under mina uppgifter finns det en liten penna. Där kan du uppdatera ny info och ändra dina intressen mm.
    Max, Hugo, Leo, Axels mamma.
  • Smurfan 81
    BimBims Mamma skrev 2007-09-07 22:51:25 följande:
    Man klickarmest i svarsalternativ i ett formulär. Gå in på rapportering och kolla får du se.Klart du får diskutera det! Tråden är ju till för det
    Ok! Vad bra! Tänkte mest om det var nån regle från Buzzador att man inte får diskutera produkterna så här, eller nåt...

Jag gjorde en blixtrapport, brukar ni andra göra såna ofta?
Svar på tråden buzzador tråden!