• Angels

Raser som INTE fäller??

Har så dålig koll, men vilka hundraser finns det som inte fäller utan som man klipper istället? Alla raser, inte bara typ pudel.

• Svar på tråden Raser som INTE fäller??
  • BimBim o Knorrans Mamma

shi-tzu men vem fan vill ha en sån?
    usch. Svärmor har en....

(¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Snufserufs

Shi-tzu är en käck liten sällskapshund!
    Man skrattar ofta åt tanterna med sina små hundar men dom har i alla fall fattat att man skaffar den hund man klarar av.
    Detta till skillnad från alla idioter som skaffar sig stora hundar som kompensation för något som fattas eller är för litet och sen inte har varken kunskap eller möjlighet att hantera en stor hund!

• lindelou

vår blandning mellan chihuahua och bichon havanais fäller inte:)
    sen tycker jag inte att vår amerikanska cockerspaniel fäller heller... vet inte om dom fäller eller om det bara är hon som inte gör det;)

• Black pearl
    Snufserufs skrev 2007-08-19 08:47:16 följande:
    Black Pearl - är detta er hund?kennet.skk.se/hunddata/Hund_data.asp...
    Nej..gapskrattar.Ser du när hunden är född? 1989-01-14.Skulle jag ha en hund som är 18 år gammal? Nej vet du vad.Hur tänkte du egentligen?
  • Black pearl
    Bara för jag har signaturen Black Pearl.Så behöver du inte genast dra slutsatsen att det är namnet på min hund.Du behöver inte alls forska runt efter information.Jag ahde fö INGEN ANING att det "hade" existerat en hund med det namnet
    Skrattar för mig själv ( en 18 år gammal hund)
  • Black pearl
    Black pearl skrev 2007-08-19 14:21:46 följande:
    Nej..gapskrattar.Ser du när hunden är född? 1989-01-14.Skulle jag ha en hund som är 18 år gammal? Nej vet du vad.Hur tänkte du egentligen?
    Black pearl skrev 2007-08-19 14:25:35 följande:
    Bara för jag har signaturen Black Pearl.Så behöver du inte genast dra slutsatsen att det är namnet på min hund.Du behöver inte alls forska runt efter information.Jag ahde fö INGEN ANING att det "hade" existerat en hund med det namnetSkrattar för mig själv ( en 18 år gammal hund)
    Det var ej roligt det var tragiskt.Jag vill ha en kommentar till ditt handlande?
  • BimBim o Knorrans Mamma
    Snufserufs skrev 2007-08-19 11:31:19 följande:
    Shi-tzu är en käck liten sällskapshund!Man skrattar ofta åt tanterna med sina små hundar men dom har i alla fall fattat att man skaffar den hund man klarar av.Detta till skillnad från alla idioter som skaffar sig stora hundar som kompensation för något som fattas eller är för litet och sen inte har varken kunskap eller möjlighet att hantera en stor hund!
    Mkt möjligt att de är "käcka". Men inte de här lilla äckliga shi-tzun. Aggressiv liten kaxig sak som inte gör nåt annat än muckar bråk och dominerar medans matte tycker de är skitkul typ att hennes lilla dammråtta är så "häftig". (synd om hunden dock) Dessutom har de här "tanterna" som tror de klarar av sina hundar oftast rullkoppel och noll koll!
    Jävligt illa när folk skaffar stora hundar de ej klarar av med. Och låter tragiskt att vissa kaffar dem som kompensation för nåt. Stackars hundar!
    Och ja det är jävligt illa med folk som inte kan hantera sina hundar och ej harkunskap. oavsett om de är stora eller små!  Såna bör ej ha hund alls.
    (¯`°?.¸ ♥ BimBim ♥ ¸.?°´¯)
  • Flavia

Min sambo fäller inte så mkt, så en tam karl som är rumsren är inte dumt ;)

Har fått för mig att släthåriga hundar fäller mindre?

Svar på tråden Raser som INTE fäller??