-
-
Svar på tråden umeåmammor jan-07 del6
-
Hej C,
Menar du teg ÖF onsdagar? Det är då det har babygrupp 0-8 mån. -
Jag ska oxå till ÖF Teg på onsdag (för visst menar du då camilla) det vore väldigt kul att träffa alla mammor och bebisar.
-
Halloj igen!
Kul att höra från dig Helmar, jag är så impad över din träningsdos med innebandyn. Kul att Julia kryper!!! Jag skulle ju börja jogga lite men fick istället ryggskott för några veckor sen.
Nu är jag fit for fight igen och är piskad att träna bl a ryggen.
I kväll ska jag gå på IKSUS gratisgympa kl. 19.00-20.00 i Vänortsparken (mittemot Mimerskolan) Brukar va lagom jobbigt. Kul om nån av er ville hänga på???!!! Det är IKSUS sista gratis gympapass för i sommar utomhus. -
Nu idag har jag varit och skrivit in mig hos viktväktarna nu ska kilona rasa hihi. Har aldrig varit med förut i något sådant här har varit något skeptisk mot det hela, men nu ska det provas, jag känner att jag måste ha drag hjälp för att kunna börja någonstans. Så om någon känner för att börja så haka på, så kan vi stötta Och hjälpa varandra vi är 3 som ska börja och jag började idag för måndagar var här på mysköten.
fick förresten ingen plats på babysimmet buhubuhubbbbbhuuuuuuu -
bra jobbat Camilla!!
vi ska stötta dig allt vi kan.
kämpar själv på med vikten. kilona sitter som berget på rumpan men har nått 68 nästan 67 kg nu så det närmar sig 60kg-gränsen. skulle vilja komma ner till matchvikten 57...... ca 10 kg dit. -
Vad skönt att du kommit igång Camilla. Jag tror jag får följa med dig på måndag. Det är möten i försammlingsgården här öst på stan på lördagar klockan 10, men jag tycker att det är himla tidigt...
Irina: Vad skönt att bara ha ca 10 kg kvar.
Vad gör alla idag? -
Alvin fick förresten inte heller någon plats på babysimmet. Vi står som första reserv...
-
vi fick plats på IKSUS sim

-
Camilla: Pepp Pepp Pepp
Själv skulle jag behöva komma igång med träning ordentligt gjorde ju ett litet försök innan sommaren men var svårt att få till någon regelbunden träning. Känner att jag skulle vilja få bort min numer väldigt slappa och degiga mage :=)
Sordin: Vi ska också gå på babysim på IKSU vilken tid går ni?
-
Heja Camilla, vet fler som viktväktat efter deras grav. Bra sätt att "kickstarta" då man peppas av andra också.
Irina: wow...jag vill också ner till 60...känns dock såååå avlägset.
Jag önskar mig en styrketränad kropp i julklapp, var beställer man en sån??
Känner mig totalt muskelfattig, magen är utan muskler totalt, man svankar som en anka och ryggen e svag. Drömmer om snygga axlar och om ett 6-pack. Har packat upp alla mina pilates dvd-s (underbar träning för mage-rygg). Trodde det skulle lösa sig av att ha de uppackade...men icket. Tydligen måste man titta och träna med också =)
Kanske funkar om ja köper en yogamatta...
Karaktär är svårt att ha tycker jag =)
Tuvas 1:a tand gluttar fram, och bruden är förbannad. Verkar vara besvärad som bara den. Helst nattetid, magen strular jättemycket igen, har det med tanden att göra? Hon som har mått så bra på sistone.
Alvedon hjälpte knappt.
Imorrn blir det hörseltest, spännande.
Ha det gott alla!
Kram/annika