Inlägg från: Sulan Gbg |Visa alla inlägg
  • Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Okej bara för att det här ska gå framåt säger jag Sjöfartsmuseet (där finns ju även lite djur så då får vi kanske se Bisop Jr gå i spinn... )

Sjöfartsmuseet på torsdag kl 13:00

Papito
    Sulan
    Robronja
    Bishop
    Fler?

Vi har inget planerat så om någon annan tid skulle passa bättre för er andra så kan vi anpassa oss.

• Sulan Gbg

Papito skrev 2007-09-17 00:21:00 följande:

Men visst är det surt på kortet...
    Okej som "smålänning" förstår jag ju dig självklart!! Men det är inte så blödigt ändå, för 40 spänn har du gratis på ovan nämnda museer resten av året.
  • Sulan Gbg

Papito: Nu var vi helt plötsligt åtta och tyvärr du är nu mera bänkad...ha ha ha

• Sulan Gbg

Gamla meriter...vi vet ju båda vem som regerande mästare

sm-guld var i alla fall lite kul...

Papito skrev 2007-09-19 11:53:29 följande:
    Oj vad rolig du var nu!Man bänkar inte stjärnan...dessutom fjäskar jag med coachen så det är lugnt! Glöm inte vem som har flest sm-guld!Är du inte snäll får du stå i mål!
  • Sulan Gbg

Sen är amn ju själv gammal målis så lillan har "fina" gener

Ses imorgon grabbar!

• Sulan Gbg

Jag och lillan kan bli något sena, har nämligen varit lite knas här på morgonen...

• Sulan Gbg

Tjena gubbs! Hoppas ni andra hade lika trevligt som jag och Ida

Frugan frågade dock om vi hade busat mycket i lekhörnan vid sjörövarskeppet när vi kom hem....hmmm...fick ju erkänna att vi missa det men nu har vi ju årskort så det finns ju möjlighet till ett återbesök

• Sulan Gbg

GÖTT!!!! Det räcker väl så

robronja skrev 2007-09-24 13:46:56 följande:
    skoj att dom visar hv71- vf på svt... Sulan vad tror du om matchen? klar vinst till VF
  • Sulan Gbg

Jag är inte säker på att vi får ihop det till veckan så vi får nog haka på nästa vecka istället.

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07