Inlägg från: Sulan Gbg |Visa alla inlägg
  • Sulan Gbg

Pappaledig Gbg hösten -07

Bitterheten sitter i ett tag...inte bara att de tappar massa billiga poäng de har spelat uselt också. Hoppas verkligen blåvitt, förlåt blårosa vinner imorgon!!

Här har lillan varit krasslig i helgen men nu är hon feberfri och pigg i alla fall. Skönt! Jag är ju lite skeptisk till universeum eftersom det inte var så länge sedan vi var där (läs inte tillräckligt länge sedan för att en smålänning ska gå dit igen...) men ni andra får väl ha så skoj!

• Sulan Gbg

Tjena Gubbs. Jag och Ida tänkte parvla oss dit också.

Stadsmuseet Torsdag kl 13?

Robronja
    Klintan
    Papito
    Sulan
    fler??

Sen måste jag ju säga att det har varit oförskämt tyst efter efter blåvitts/blårosas kross av Bajen!! Härligt IFK!! Men det fanns väl inga här som höll på blåvitt egentligen... Själv känns det ju som det är kört för Elfsborg men vi kan väl förska hjälpa till genom att slå DIF (brukar ju dock inte vara favorit motståndarna...)

• Sulan Gbg

Aj, aj, aj!! Det låter som om det kan göra riktigt ont...

robronja skrev 2007-10-09 17:57:03 följande:
    lite tajt denna vecka...för oss!Frugans höft har hoppat ur led, så hon e hemma, så nu har man ju 2 kvinnor att ta hand om
  • Sulan Gbg

Har varit lite mycket för oss i veckan också, dä även jag har ju två töser att ta hand om. Slit och släp...

Vi siktar på stark comeback nästa vecka!

• Sulan Gbg

Ja det verkar onekligen lite segt här...

Jag och Ida vill i alla fall ut och röra på oss lite så vi kan väl tänka oss beta av nästa museum i ordningen.

Röhsska museet fredag kl 13:00?

Sulan och Ida
    Någon mer?

• Sulan Gbg

Okej då ändrar vi.

Röhsska museet fredag kl 13:30?

Sulan och Ida
    Papito och Cornelia (kom jag ihåg rätt namn???)
    Någon mer?

• Sulan Gbg

Då har du änna syndat några av de andra gångerna...

Ses sen.

Papito skrev 2007-10-19 09:38:17 följande:
    Om inget krånglar till sig så är vi där 13.30-13.45! (den akademiska kvarten är som en religion för mig )
  • Sulan Gbg

Vi gav upp efter två akademiska kvartar...

Vi som var där hade i alla fall trevligt!

• Sulan Gbg

Får börja med att hälsa Javinder välkommen!! Alla andra verkar ha missat dig...skäms på er!!

Jag är rökt på torsdag, sak och träffa en snubbe för att projektera vårt badrum. Snart åker det bruna ut...ÄNTLIGEN! (Som Fylking skulle ha sagt och min fru säger ) I och med att jag ska ta tag i detta blev jag lite sugen på mässan så jag ska fundera på det..

Men kör ni andra på torsdag så kanske jag kan haka på i nästa vecka.

• Sulan Gbg

Japp en kvart på lilla visaren fixar nog även du...

Papito skrev 2007-10-23 20:50:20 följande:
    Vi bestämmer torsdag..jag lägger mig inte i vilken tid det blir, känner att det är alldeles för djupt vatten för mig. Bestäm ni så ser jag till att vara där +- en akademisk kvart. (Ja Sulan, EN (1) akademisk kvart!)
  • Sulan Gbg

Papito skrev 2007-10-23 23:23:12 följande:

Sulan, har du rörmokare hemma då eller löser ni det själva?
    En bra kar reder sig själv ...Tänkte jag skulle ge "Timelleffekten" ett ansikte...
  • Sulan Gbg

Tjena, tjena! BLir inget för oss för vi håller på med inskolning...huuua... Rullar på bra dock så snart ska man tebax å knega

Svar på tråden Pappaledig Gbg hösten -07