• Tifastar

Lyxfällan, Aftonbladet

Någon här som läst aftonbladet idag? Är GRYMT nyfiken på att veta vad som stog där :P

Hur kan dem på lyxfällan ha pajat deras ekonomi? Det gjorde ju deltagarna så bra själva :P

• Svar på tråden Lyxfällan, Aftonbladet
  • tornedarling

men var det inte den fösta tjejen i artikeln som hadde hästar som dom sålde hon jobbade på ett stuteri i tyskland mm?

• korven72

Oj, det blev fel... hur såg renoveringen ut då?

• Champagne

Jenny Thoresson från Örnsköldsvik fick en badrumsrenovering i present. Men byggjobbarna försvann i flera veckor. Hon fick gå med pannlampa. Strömförande sladdar hängde lösa ut från väggarna.

I Niklas Lundberg fall så hittades det fel på hans hus som skulle kosta över 100000 att åtgärda. Men när andra firmer konsulterades  så hittades inga sådana fel.

Mattias Lundberg fick säga upp alla sina krediter för att sen få låna pengar för att ha råd med resan han fick i present.

De som varit med får enligt kontrakten ej kommentera vad som hänt under produktionen.

Programchefen ska dock gå till botten med det här.

allt detta enligt aftonbladet.se

• Champagne

Är jag långsam eller är jag långsam

• Meduziz

de blev tillsagda att köpa saker som de sen skulle sälja i tv (för att det skulle se bra ut. De skulle få renoverat men det blev inte färdigt så en tjej har numera elsladda som sticker ut här och var i hela huset.
    Tjejen hade sina räkningar sorterade och de spred ut dem för att det skulle se ut som om hon hade oordning på allt, de skickade inte in viktiga papper så hon förlorade sin F-skattsedel = kan inte längre föra vidare sitt företag och fick 100.000 i skatteskulder.

En av killarna fick en resa i belöning, som han fick betala själv!!!

Vågar inte kopiera in texten då det inte är MIN text men det är sammantaget det som står.

Badger, badger, badger, mushroom, mushroom...
  • Fru Indosaurie

vadå fick lov att ta ett lån för att ha råd med resan han fick?
    jag fattar ingenting

Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • Meduziz

när det gäller å vara långsam vann nog jag

Badger, badger, badger, mushroom, mushroom...
  • logg81

Låter som ett genomtänkt TV-program det där...

• Anonym

Meduziz: man får alltid kopiera text, bara man anger var man tagit den från =)

• Champagne
    Meduziz skrev 2007-08-23 22:18:25 följande:
    när det gäller å vara långsam vann nog jag
    okeeej då

*bjuder på skumpa*
Svar på tråden Lyxfällan, Aftonbladet