• sininen

Gravstenar...

Vår lilla tjejjas grav ser så tom och ovårdad ut så nu är vi på jakt efter en gravsten till henne. Det ska vara en liggande gravsten för att man får inte sätta en stående förräns ett halvår efter begravningen.

Har ni bilder på barngravstenar så skicka gärna länk, oavsett om det är liggande eller stående sten.

Sen om ni har bra tips på växter som man kan plantera eller något annat fint så är jag tacksam om ni vill dela med er!

Tack på förhand!

• Svar på tråden Gravstenar...
  • Vårbukett
    justmystica skrev 2007-08-31 15:27:05 följande:
    VårbukettTack för tipset! Kidden har en bild på en sådan i sitt galleri och vi funderar på en liknande nu med! Fast vi ska nog ha mumin inristat tror jag.

Det var så lite så, hoppas att ni finner ngn som ni vill ha, kompromissa ska man inte.

Tveka inte att höra av dig utifall det är något som ni funderar över.

//

• prilset

Så många fina tips ni fått
    Titta gärna in i mitt galleri/starka bilder.
    Våran Tindrs sten är en natursten, inte mer än 32 cm hög.Det kändes fint att tillsammans gå ut i skog och mark och hitta hennes sten.Lycka till och kram

• Vårbukett
    prilset skrev 2007-09-03 16:55:27 följande:
    Så många fina tips ni fåttTitta gärna in i mitt galleri/starka bilder. Våran Tindrs sten är en natursten, inte mer än 32 cm hög.Det kändes fint att tillsammans gå ut i skog och mark och hitta hennes sten.Lycka till och kram
    Vilken vacker sten, & just den där stenarten är otroligt vacker i sig.
    Bland dom finaste..... ( i mitt tycke )

Kram
  • Anzo80

Jag har bild på våran dotters sten i galleriet under min pres.
    Stående men kika gärna in om du vill.

• Anonym

Hej, jag arbetar med gravstenar, du får gärna fråga om du undrar ngt.

• Jigge

Jag har bild på vår pojkes sten i mitt bildgalleri om du vill kika.
    Hälsningar Anna

• sininen

Jättevackra gravstenar! Vi tror att vi har hittat ett som kommer att passa till nattisen, men det är mkt som måste kännas rätt också.

• Anonym (Kunnande)

www.bothniag.se
    Dom har jag hört är bra att ha & göra med,
    Vänlig personal & bra service...

Svar på tråden Gravstenar...