Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

MrsArvid skrev 2007-09-06 14:36:00 följande:
    Ser att du plastikopererat dig. Var det verkligen meningen att ögonen skulle bli så där stora, eller är det fortfarande svullna?
    Ögonen har alltid varit sa stora, men jag fettsög hela kroppen, inklusive ansiktet sa nu ser de större ut förhallandevis.

Snyggt tycker jag. Lite likt Audrey Hepburn.
  • siamusen
    MrsArvid skrev 2007-09-06 14:40:28 följande:
    Ja, nu ser jag ju att halsen din är mycket smalare. Den gula färgen var mycket smickrande till dina fina stora ögon, vad heter den? Jag kanske skulel slå till med en sån färg jag också. Matchar bristningarna jag kommer få när bebisen når 9 kilo...
    Gulsot nr 5 heter den. Populär hâr i Frankrike.
  • siamusen
    MrsArvid skrev 2007-09-06 14:42:34 följande:
    Ååå, då finns den säkert inte ens att få tag här i Sverige. Tror du Bebisbajsgul nr 7 skulle funka? För den såg jag på Konsum igår
    Absolut. Den âr nagot orangare i tonen men lat det inte sitta i sa lange sa blir det blekare.
  • siamusen
    MrsArvid skrev 2007-09-06 14:49:22 följande:
    Ska testa så fort jag kommer hem. ÅÅ, jag kommer bli assnygg juh!!!!
    Nästan lika snygg som jag. Minst!
  • siamusen
    MrsArvid skrev 2007-09-06 15:20:32 följande:
    *Längtar redan efter att bli minst lika snygg som Siamusen*
    Jag med...det känns sa ensamt pa toppen
  • siamusen
    Thösen skrev 2007-09-11 17:42:59 följande:
    Jag måste bara få säga en sak!HERREGUD va folk tar åt sig. FOlk verkar inte förstå när det är skämt å på allvar.Haka upp sig på en sån sak. SOm i EDA tråden. KAOS!Själv tycker jag att det är riktigt fegt att föda utan EDA Man spricker ju inte lika mkt då.
    Bra poäng där. Att spricka är coolt det med!
  • siamusen
    Thösen skrev 2007-09-11 17:44:48 följande:
    Eller hur. ALLT för barnet liksom. Det gör inget om jag får skita ur två hål
    Nej, gar nog desto snabbare da ocksa! Tid âr pengar som det heter!
  • siamusen
    Thösen skrev 2007-09-11 17:52:44 följande:
    Absolut. Jag tar lite lactulos så går det ännu fortare

vad trevligt det later.Nästan sa att man angrar snittet...men bara nâstan
  • siamusen
    Thösen skrev 2007-09-11 17:55:07 följande:
    Det kommer fler ggr Propsa på EDA och kläm ut ungen när det INTE är en krystvärk. Då får du stolt gå med ditt korstdygnsbroderi därnere.
    fast snitt âr ju ballare, men jag kanske kan be lâkaren att sprâtta lite i underlivet ocksa...
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!