Inlägg från: siamusen |Visa alla inlägg
  • siamusen

Bara fegisar som föder vaginalt!!

Emeles skrev 2007-09-11 21:26:19 följande:
    Skulle det hindra?
    ja, om du sett hur hon sag ut sa.
  • siamusen

Mitt första snitt, det akuta, tog inte bedövningen faktiskt.

De fick fylla pa en gang till, funkade inte det heller.

da skulle de söva mig men jag sa nejnejnej...ville ju vara vaken och kânna när de karvade.

Tyvärr sa hâllde de i mig morfin och da fôrsvann all kânsla sa de jâklarna förstörde mitt hjâltedåd lite grann.

Men det är tanken som räknas va?

• siamusen
    Emeles skrev 2007-09-11 21:46:45 följande:
    Definitivt!(MENAR DU att bedövningen inte tog? I så fall så vann du, fair and square och jag skall aldrig öppna munnen igen, so help me God! Ens på skoj.)
    Nej, den tog inte i början men sen fick jag ju extra moffe on the rocks och spinalen/edan vad det nu var kickade in ocksa
  • siamusen
    Hästtokigmamma33 skrev 2007-09-12 07:59:28 följande:
    ronnbat: Man får svenska flaggan eftersom det är i sverige. är du svenskmedborgare tufft för dig..
    hets mot folkgrupp säger jag. Ska kräva Andorras flagga nâsta gang...vad äe detta för vaginalrasism lixom!
  • siamusen
    TrailerTrash skrev 2007-09-12 10:07:39 följande:
    Fick inte du franska flaggan?
    Fick ju ingen flagga alls! Ska stämma bygget!

MEN, jag krâver att alla ska fa den flagga de vill Blir färggladare sa
  • siamusen
    Emeles skrev 2007-09-12 10:27:38 följande:
    Ja, en valfri flagga är det MINSTA man kan begära. Men jag antar att jag får vara tacksam över den där isglassen jag lyckades tigga mig till på uppvaket.
    Fick du isglass

Jag fick kräkas i en skal av kartong jag...*tuff*
  • siamusen

Att det var den sista gôr det lite coolare. Egoism âr ballt!

• siamusen
    Mamasnest skrev 2007-09-12 11:55:55 följande:
    "Vaginalrasism"
    Min andra vaginala förlossningen slutade lite tufft dock. Då fick de ta ut moderkakan manuellt och för att göra det så blir man sövd. Eller alla utom jag tydligen! Att vara vaken när en läkare har hela underarmen inkörd i livmodern var en något stressande situation. *dunkar mig i bröstet* Pluspoäng?
    Halvt plus kan du välan få
  • siamusen
    Emeles skrev 2007-09-12 12:10:23 följande:
    Nu kom jag på ytterligare en sak som gör oss snittade lite tuffare än vaginalarna!"Livets träd" - vi får inte se "livets träd"! Eller var det bara jag som får leva livet igenom utan detta?
    NJopp..inte sett nagot träd jag heller!
  • siamusen
    Shirley skrev 2007-09-13 11:51:36 följande:
    Jag har fött 4 barn vaginalt och 1 med snitt och snittet var rena rama räkmackan. Tycker att jag var skitstark som tröck ut barnen vaginalt. Under snittet gör man inte så mkt
    Ja ja ja ja

Men riskerna vid snitt är ju sa MYCKET större sa vi är villiga att offra mer för vara barn, är man inte det sa är man nog inte mogen at skaffa barn
Svar på tråden Bara fegisar som föder vaginalt!!